Toto leto museli byť pre známe okolnosti zrušené veľké kultúrne podujatia. Medzi nimi aj hudobný festival Grape na piešťanskom letisku. Organizátori ale pre fanúšikov pripravili menšiu verziu – Park duševného zdravia s kvalitným programom. Na to, že sa vo veľkom môžeme zabávať aj na menšom festivale, chce poukázať aj dlhoročný partner festivalu Jameson Irish Whiskey.
Jameson vo svojej kampani aj tento rok pokračuje v tradícii zábavných spotov, v ktorých vystupujú známi predstavitelia z komunity festivalu Grape. Preto vo videu nechýba Lasky, frontman skupiny Para, či moderný spevák Tomáš Hafner. Premiérovo v ňom vystupuje aj kapela Billy Barman, no nie tak, ako sú na ňu fanúšikovia zvyknutí.
Kreatívna idea, o ktorú sa postarala reklamná agentúra MUW Saatchi & Saatchi, sa opiera o myšlienku, že na veľkosti nezáleží – či je festival veľký a či malý, či pijeme z veľkého pohára či z malého, stále sa dá zabaviť vo veľkom. Dokonca je aj jedno, akého sme vzrastu, zabaviť sa vieme všetci rovnako.
Značka Jameson počas tvorby kampane nadviazala spoluprácu s občianskym združením Palčekovia a rozhodla sa ho podporiť aj v budúcnosti.
„Nadhľad a pozitívna energia bolo to, čo charakterizovalo Palčekov už od začiatku našej komunikácie s nimi. Sú pre mňa veľkou inšpiráciou v tom, s akou ľahkosťou sa dá žiť, keď sa veci neberú príliš vážne. Dokonca sám predseda združenia Ďuro Polák predvádza gitarové sóla na pódiu. Teším sa, že sa klientovi aj im naša idea páčila!“ hovorí kreatívny riaditeľ kampane Jakub Kuvik.
Vizitka kampane:
Klient: JAMESON IRISH WHISKEY (Martin Rusko, Veronika Fašková) v spolupráci s festivalom Grape a občianskym združením Palčekovia
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jakub Kuvik
Copywriter: Ivana Polohová, Roman Hríbik, Tomáš Romanec
Art Director: Jakub Kuvik, Jozef Arpa
Account Director: Anh Doan
Account Manager: Niki Weng
Réžia: Branislav Vincze
Produkcia: Cookie films