StoryEditor

Slovenská sporiteľňa má novú reklamu. Hlavnou postavou je mobil

14.08.2020, 11:25
Autor:
redred
Kreatívu kampane pripravila agentúra Zaraguza.

Koronakríza ukázala potrebu mať peniaze vo forme. Slovenská sporiteľňa preto prináša novú službu Finančný plán, ktorá pomôže ľuďom so zabezpečením do budúcna. 

Ako moderná banka k tomu využíva mobilné riešenie, preto je hlavným hrdinom novej reklamnej kampane mobil. Leitmotívom komunikácie je súvislosť medzi fyzickou a finančnou kondičkou. Pomocou tejto zrozumiteľnej témy kampaň približuje klientom dôležitosť mať svoje peniaze vo forme a predstavuje Finančný plán ako novú službu dostupnú pre každého.  

„Kampaňou prinášame novú službu, ktorá súvisí s našou dlhodobou strategickou orientáciou na služby v mobile a finančné poradenstvo. Ako najväčšia digitálna a mobilná banka zjednodušujeme klientom ich cestu k vlastnému finančnému plánu. Mobil si to odmaká skrátka za nich a oni dostanú svoje peniaze do správnej formy. Dobré finančné zabezpečenie a pripravenosť aj na neočakávané situácie, si práve vďaka skúsenosti s krízou ľudia uvedomili ešte výraznejšie. Pätina Slovákov nemá rezervu ani na jeden mesiac. Cieľom kampane je predstavenie novej služby a posilnenie spojenia značky Slovenskej sporiteľne s mobilom. Ľudí kampaňou smerujeme na slsp.sk a následne na rezerváciu termínu priamo v pobočke. Dobrý finančný plán pokrýva štyri základné oblasti – sporenie, investovanie, poistenie a dôchodok. Záujemcom pripravíme finančné riešenie, ktoré je primerané ich veku, mesačným disponibilným zdrojom aj miere úspor. Finančný plán navrhne aj to, ako môžu ešte lepšie nakladať s peniazmi, ktoré im každý mesiac ležia „neaktívne“ na bežných či sporiacich účtoch, prípadne sa stratia v bežnej spotrebe“ vysvetľuje Dáša Juríková, riaditeľka stratégie a rozvoja značky Slovenskej sporiteľne.

Reklamný spot dotvára aj známy svetový hit MC Hammer -  Can´t touch this. Novú kampaň ľudia uvidia v televízii, v rádiu, na internete, v kinách, v obchodných centrách, a keďže súvisí aj s tému kondičky, stretnú sa s ňou aj vo fitness centrách. 

SLSP

Vizitka kampane: 

Klient: Slovenská sporiteľňa
Agentúra: Zaraguza
Creative Director: Michal Pastier
Copywriter: Eva Myjavcová
Art Director: Milan Malý
Account Manager: Jaroslava Huljaková
Produkcia: Boogie films 
Réžia: Max Turek
3D: UPP
Mediálna agentúra: Wavemaker

01 - Modified: 2020-05-04 16:11:12 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa pokračuje v kampani #spolumamenato. V reklame sa predstavili zamestnanci 02 - Modified: 2020-05-18 09:18:45 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa: Iba spolu sa dokážeme postaviť a začať znova žiť 03 - Modified: 2020-05-29 08:54:58 - Feat.: 0 - Title: Spolu pre Slovensko: Markíza a Slovenská sporiteľňa pripravujú výnimočný charitatívny večer
01 - Modified: 2022-11-02 09:18:56 - Feat.: - Title: Slovenská sporiteľňa vo vianočnej kampani oživila Jula Satinského. Ako vznikal spot a s čím mala umelá inteligencia najväčšie problémy? 02 - Modified: 2022-10-14 07:07:15 - Feat.: - Title: Slovenská sporiteľňa prináša seriál o bezpečnosti: Hoaxy a obavy komunikujeme s humorom, ktorý neuráža 03 - Modified: 2022-09-07 12:16:44 - Feat.: - Title: Nová posila Slovenskej sporiteľne. Klaudia Drábiková je riaditeľkou odboru klientskych potrieb 04 - Modified: 2022-08-25 08:40:19 - Feat.: - Title: Pomôžte našej krajine, nabáda v kampani Slovenská sporiteľňa 05 - Modified: 2022-07-07 08:20:46 - Feat.: - Title: Case study: Vlastné televízne štúdio k dispozícii 24/7. Kam až siahajú súčasné inovácie v korporátnej komunikácii?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2022 23:15