Prvá stavebná sporiteľňa sa stáva generálnym a exkluzívnym partnerom Slovenskej filmovej a televíznej akadémie a bude tak partnerom všetkých aktivít SFTA, primárne zameraných na podporu slovenského filmu.
„Sme radi, že začíname dlhodobé a koncepčné partnerstvo so SFTA zamerané na podporu slovenského filmu. PSS tak touto cestou podporí významné kultúrne projekty a prinesie ľuďom zážitky a emócie priamo do ich domovov," hovorí Daša Matušíková, riaditeľka úseku marketingu v PSS.
SFTA prináša v spolupráci s PSS nový projekt s názvom „KINO POD HVIEZDAMI.“ Ide o premietanie úspešných slovenských filmov na otvorenom priestranstve na námestí v Eurovea (priestor oproti budove SND). Premietanie slovenských filmov bude posledné augustové dni od 22. 8. – 30. 8. a vstup na podujatie bude voľné. Sloganom PSS pre túto akciu bude „Aj pod hviezdami ako doma.“
Vizuál bol vyrobený z papierových objektov umelkyňou Maríou Laurou Benavente, pod vedením reklamnej agentúry Respect APP.
Nasledujúcou aktivitou, kde sa objaví PSS ako partner, bude odovzdávanie národných filmových cien „Slnko v sieti,“ ktoré sa uskutoční 9. septembra v Bratislave, v priestoroch Starej tržnici a v priamom televíznom prenose.
Začiatkom tohto roka sa v PSS udiala zmena na poste šéfa marketingu. Roberta Juriša vystriedala Daša Matušíková. V júli do marketingového tímu pribudol Rastislav Škerko, ktorý nastúpil na pozíciu vedúceho odboru brandu a reklamy. Škerko začínal v reklamnej agentúre Istropolitana Ogilvy, z kadiaľ sa presunul na klientsku stranu ako senior brand manager pre značku Tatra banka a Slovak Telekom.