PSS – Prvá stavebná sporiteľňa v novej kampani predstavuje splátky, ktoré dávajú klientom istotu, že budú rovnaké až 20 rokov, a so splácaním môžu začať o tri mesiace. Pri tvorbe kampane bolo veľmi dôležité nájsť taký ľudský insight, ktorý hovorí o niečom, čo sa v živote nemení.
Ženy často hovoria o svojich mužoch ako o ďalšom dieťati. A láskavo im vyčítajú, že sa nikdy nezmenia. Najmä vtedy, keď sa muži nechajú uniesť bláznivými nápadmi svojich detí. Aj Líška to vidí podobne. A keď nachytá Lišiaka, ako sa v obývačke s deťmi hrá na Indiánov, iba skonštatuje: „Ty sa nikdy nezmeníš.“
A to platí aj pre splátky úveru zo stavebného sporenia od PSS. Ani tie sa nezmenia. Ich výška bude rovnaká až 20 rokov, čo je pre klientov veľmi výhodné. Dokážu si vďaka tomu naplánovať svoj rodinný rozpočet na dlhý čas dopredu.Ak však klientom nevyhovuje začať platiť hneď, môžu si začiatok splácania posunúť o tri mesiace. Tento benefit teraz mimoriadne poteší veľa slovenských rodín.
Reklamná kampaň s jedinečnou ponukou benefitov bude nasadená do polovice júla a jej súčasťou je televízny spot, online spot, print, rádio a silná online podpora. Všimnite si napríklad, že v online spote sa malá Líška prejavila ako talentovaná youtuberka.
Kreatívny koncept už tradične pripravila agentúra Respect APP, produkciu zastrešili Hitchhiker Films, Studio 727 a režisér Dano Dekan.
Vizitka kampane:
Agentúra: Respect APP
Creative Director: Peter Michalka
Art Director: Zuzana Guothová, Mykola Kovalenko, Barbara Kršková
Copywriter: Peter Michalka, Matej Filadelfi, Lukáš Lukonič
Stratégia: Yolka Udičová
Account Manager: Michaela Martonová