V Prvej stavebnej sporiteľne nastáva zmena na pozícii marketingu. Vo funkcii podľa informácií Stratégií v decembri končí Robert Juriš, ktorý od januára tohto roku viedol úsek marketingu. Juriš pôsobil v Prvej stavebnej sporiteľni na marketingovom oddelení, viedol odbor reklamy a PR. Na pozícii vystriedal v januári tohto roka Martina Ranušu.
Úsek marketingu zastrešuje komplexnú marketingovú komunikáciu najväčšej stavebnej sporiteľne na Slovensku. Do portfólia jeho činností patrí reklama, PR, CRM a manažment produktu.
Prvá stavebná sporiteľňa prešla v septembri turbulentnými zmenami na najvyšších postoch v spoločnosti. Akcionári odvolali predsedu predstavenstva Imricha Béreša stojaceho na čele spoločnosti od roku 2004 a a člena predstavenstva Ericha Feixa. Na pomery vo finančnom svete s pomerne tvrdým odôvodnením. „Dôvodom tohto kroku je strata dôvery zo strany akcionárov voči už spomenutým bývalým členom predstavenstva,“ povedal pre HNonline Maroš Havran, poverený komunikáciou za PSS.