archív
StoryEditor

Silvia Nosková Illášová: Snažím sa predvídať a plánovať do takej miery, ako je to možné

25.08.2020, 09:27
Autor:
pzpz
Predstavujeme hovorkyňu Kooperativy.

Stratégie sa rozhodli predstavovať hovorcov známych spoločností. V júlovom vydaní magazínu sme venovali priestor Silvii Noskovej Illášovej.

Silvia Nosková Illášová v Kooperativa, a. s., Vienna Insurance Group zastáva pozíciu PR manažérky a hovorkyne. Zastrešuje nielen externú komunikáciu spoločnosti vo vzťahu k médiám, ale zodpovedá aj za internú komunikáciu a CSR. V rámci svojej profesijnej kariéry pôsobila v oblasti médií a PR. Do poisťovne prišla z pozície Account direktorky v PR agentúre AMI Communications Slovakia, kde pôsobila deväť rokov.

S: Čo bolo pre vás najväčšou výzvou, keď ste nastupovali na aktuálnu pozíciu?
Nevyhnutné bolo nastaviť si systém spolupráce s jednotlivými odbornými úsekmi. Zistiť si, kto mi vie dodať informácie, ktoré práve potrebujem. Jednoducho sa zorientovať v novom prostredí a vytvoriť si sieť kontaktných bodov.

S: Na čo z toho, čo sa vám pracovne podarilo zrealizovať, ste najviac hrdá?
V prvom rade ma teší, že sa nám podarilo vytvoriť si v rámci spoločnosti pozitívne vzťahy s kolegami, s ktorými spolupracujem pri získavaní relevantných podkladov pre médiá. Zároveň som rada, že sa nám podarilo vytvoriť komunikačný plán, ktorý v čase môjho nástupu neexistoval. Rozbehli sme sociálne siete a čoraz lepšie čísla dosahujú naše content marketingové aktivity.

S: Aké odporúčanie by ste dali začiatočníkovi na vašej pozícii?
Veľa sa pýtaj, dobre počúvaj, syntetizuj poznatky a buď trpezlivý.

S: Čo vás na vašej práci najviac baví?
Dynamika a kreativita tejto práce.

S: A čo, naopak, najmenej?
Mrzí ma, keď nefunguje spolupráca, či už interne medzi kolegami, naprieč spoločnosťou, ale aj keď viazne ochota spolupracovať zo strany novinárov a médií.

S: Čím sa riadite a čo je najdôležitejšie v prípade krízovej komunikácie?
Snažím sa predvídať a plánovať, aspoň do takej miery, ako je to možné. A komunikovať jasne, rýchlo a konzistentne.

S: Aký je rozdiel medzi B2B a B2C komunikáciou vo vašom segmente?
V oboch prípadoch ide predovšetkým o budovanie kvalitnej značky a dôvery. B2C komunikácia sa riadi naším dlhoročným claimom – Pre istotu. Ide hlavne o produktovú a imidžovú komunikáciu, snažíme sa vzdelávať v oblasti finančnej gramotnosti, využívame servisné témy súvisiace s našimi službami a produktmi. B2C komunikácia je svižnejšia, využíva viac online priestor a sociálne siete.
B2B je o dlhodobom partnerstve založenom na dôvere a skúsenosti s nami v tzv. horších časoch – na tom je postavený celý koncept poistenia, byť silným partnerom v období, keď to klient potrebuje. Komunikácia, produkty a služby v segmente B2B sú šité na mieru.

S: Aké sú spoločné črty B2B a B2C komunikácie vo vašom segmente?
Pre oba typy je kľúčová dôvera, že v prípade potreby sme tu pre našich klientov a dokážeme podať pomocnú ruku. Zároveň je dôležité si
uvedomiť, že poistný trh je dynamický priestor s meniacimi sa podmienkami a aj požiadavkami klientov. Mení sa rovnako rýchlo ako trendy v komunikácii. Preto je spoločnou črtou aj práve rýchla reakcia na nové trendy a inovácie.

S: Manažérske pravidlo, ktorým sa riadite? A platilo aj v čase koronakrízy?
Žiadny nápad nie je zlý. Asi to nie je úplne manažérske pravidlo, ale pre mňa platí v čase pokoja aj krízy.

S: Čo by ste povedali o Slovensku vo svete?
Slovensko a jeho obyvatelia dokážu kedykoľvek prekvapiť.

S: Keby ste mohli dostať zaručene pravdivú odpoveď na jednu otázku, čo by ste sa opýtali?
Skončí sa koronakríza druhou vlnou alebo prídu ďalšie?

01 - Modified: 2020-02-20 08:05:33 - Feat.: 0 - Title: Tomáš Bezák: Výzvou je prispievať k reputácii značky, tá sa totiž buduje dlho 02 - Modified: 2020-03-04 15:26:38 - Feat.: 0 - Title: Tereza Molnár: Telco sektor je celkom rýchla horská dráha
01 - Modified: 2024-02-05 08:00:00 - Feat.: - Title: Juraj Mičko z Kooperativy: Inovácie prinášajú poisťovni spokojnejších zákazníkov 02 - Modified: 2023-10-18 13:27:54 - Feat.: - Title: Anketa Stratégií: Výkonnostný marketing prináša vysokú efektívnosť v predaji aj pri cielení na zákazníka 03 - Modified: 2023-05-18 06:50:17 - Feat.: - Title: V novej digitálnej pobočke Kooperativy sa registrovalo viac ako 120-tisíc ľudí, je komfortnejšia a prehľadnejšia 04 - Modified: 2022-05-23 10:12:38 - Feat.: - Title: Kooperativa má liek na Dr. Google lekára 05 - Modified: 2022-02-09 11:02:54 - Feat.: - Title: Marketer's View: Poisťovňa by sa s bezstarostnosťou spájať nemala
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 03:21