Orange spúšťa nový komunikačný koncept založený na mladej hlavnej hrdinke Karin a príbehoch z jej života, v ktorých značka v komunikácii akcentujeme jej slobodnú voľbu pri riešení rôznych situácií.
Karin je stelesnením nových optimistov, snaží sa na život pozerať z tej lepšej stránky. Nie je jej jedno, čo sa okolo nej deje. Je aktívna, rada sa angažuje, kde môže, pretože chce, aby sa mala ona aj celá spoločnosť lepšie.
"Možnosť slobodnej voľby je pre nás prioritou a spoločenskou témou. Uvedomujeme si, že je na každom z nás, ako sa rozhodneme. A nie len pri využívaní našich produktov. Zákazníkom dávame tie najlepšie digitálne služby a možnosť slobodne sa rozhodnúť, lebo oni vedia najlepšie, čo im vyhovuje. My ich vždy spojíme s tým, na čom im záleží," uvádza Orange vo vyjadrení.
Nový komunikačný koncept štartuje značka spolu s novým študentským paušálom Go Yoxo.
"Chápeme, že ekológia a ohľaduplnosť k životnému prostrediu sú pre mladých dôležité témy, preto v novom paušále pre študentov a mladých Go Yoxo môžu odteraz predávať dáta podobne, ako sú zvyknutí swapovať svoje oblečenie, ktoré nepotrebujú. Dávame im možnosť slobodne sa rozhodnúť, či si dáta dokúpia, alebo predajú a ako ich budú využívať," uvádza Orange.
Vizitka kampane
Názov kampane: Back to school
Klient: Orange
Reklamná agentúra: Wiktor Leo Burnett
Kreatívny riaditeľ: Peter Kačenka
Art director: Ivana Danišková, Jana Malatincová
Stratég: Dominika Múdra
Copywriter: Bianka Dingová, Pavol Paulenda
Account: Lucia Grancová, Eva Pevná
Mediálna agentúra: Unimedia
Použité médiá: TV, online, BTL
Termín nasadenia: od 2.9.2020
Cieľová skupina: študenti a mladí
Produkcia televízneho spotu: Protos, Andrea Mlynková
Réžia: Peter Ehrenberger
Názov pesničky použitej v spote: Never Letting Go