Značka Avon predstavuje novú kampaň značky ‘Watch Me Now’, prostredníctvom ktorej vyzýva verejnosť, aby prehodnotila svoj pohľad na vnímanie ikonickej spoločnosti. Značka Avon, ktorá od svojho vzniku mení životy žien svojim odlišným prístupom ku kozmetike, teraz mení svoj prístup tak, aby lepšie reflektovala dnešný Avon.
Kampaň ‘Watch Me Now’ odštartovaná v čase, keď Avon oslavuje svoje 135. narodeniny, je poklonou odkazu Avon ako spoločnosti zapálenej pre vec - prostredníctvom sily krásy prináša ľuďom príležitosť na zárobok podľa svojich individuálnych možností a angažuje sa v najrôznejších otázkach zahŕňajúcich aj problematiku domáceho násilia alebo rakoviny prsníka, to všetko už viac ako storočie.
‘Watch Me Now’ kampaň prináša zmenu vizuálnej identity a po desaťročiach aj aktualizáciu loga Avon, rovnako odvážnejší a sebavedomejší tón v komunikácii, ktorý prehovorí miliónom kozmetických poradkýň a zákazníčok. Nové logo sa už objavilo na výrobkoch a brožúrach, a elementy pripomínajú tvar pôvodného loga Avon z 30. rokov minulého storočia, ktoré je doplnené farebným prechodom vychádzajúceho z kriviek ženskej tváre.
James Thompson, Head of Brand, Categories and Stores spoločnosti Avon, uvádza: „Značka Avon je veľmi známa a obľúbená, dopustili sme však, že začala byť trochu podceňovaná. Sme dynamická, odvážna, moderná a inkluzívna kozmetická spoločnosť; sme kvalitná značka, ktorá má čo ponúknuť; bojujeme za dôležité veci, napríklad v oblasti rodového násilia alebo rakoviny prsníka. Ponúkame flexibilnú možnosť zárobku už od čias, kedy ešte ženy nemali hlasovacie právo. Watch Me Now uvádza do života to najlepšie, čo značka vždy predstavovala a hrdo určuje jej novú pozíciu spôsobom, ktorý oslovuje jednotlivcov a dotýka sa kolektívnych záujmov.“