Avon otvorene vyzýva k prelomeniu mlčania o násilí páchanom na ženách. Aj teraz v novembri sa ako každý rok zapája do kampane 16 dní aktivizmu proti rodovo podmienenému násiliu, ktorá začala 25. novembra - Medzinárodným dňom pre odstránenie násilia páchaného na ženách.
Dôvodom je, že každá štvrtá žena na svete zažíva násilie a zneužívanie, a to bez ohľadu na to, čo vyštudovala, odkiaľ pochádza, koľko má rokov, ako vyzerá, aký je jej zdravotný stav, sociálne alebo majetkové pomery.
Počas tohto obdobia si spoločnosť v spolupráci s agentúrou SKPR STRATEGIES pripravila česko-slovenskú PR kampaň, ktorej nositeľkou a ambasádorkou sa stala Simona Salátová, známa stand-up komička, ktorá domáce násilie zažila na vlastnej koži.
„Som veľmi rada, že môžem spolupracovať so značkou, ktorá už desiatky rokov podporuje ženy hoci aj v malom zmeniť svoj život. Či sú to Avon Ladies, ktoré začínali s kamarátkami a dnes sa vyznajú v kozmetike lepšie ako dermatologičky alebo ženy na vysokých pozíciách, ktoré dohliadajú na to, že značka Avon nielen zvonku pôsobí lákavo ale aj zvnútra podporuje témy, ktoré potrebujú práve veľkých partnerov, aby sa zdali riešiteľnými. Takou je aj domáce násilie a viera, že sa niečo môže zlepšiť je to, čo nás s Avonom spája. Či v spoločenských témach alebo aj v sebavedomí ženy, keď si dá nový rúž,“ vyjadrila sa k spolupráci Simona Salátová.
Tá počas 16 dní aktivizmus bude šíriť osvetu na svojej sociálnej sieti Instagram – simonacomedy, prostredníctvom videí a postov. Ich posolstvo tak môžu ďalej zdieľať nielen jej sledovatelia, aby sa myšlienka pomoci šírila čo najviac. V rámci kampane Simona otvorene prehovorí o svojich osobných skúsenostiach s domácim násilím, s cieľom ukázať všetkým, ktorí majú obdobný problém, že v tom nie sú sami.
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Na Slovensku Avon dlhodobo spolupracuje v rámci projektu Avon proti domácemu násiliu s organizáciou Aliancia žien. Najnovšie táto mimovládna organizácia zastrešuje projekt Svedectvá. Jeho cieľom je podporiť ženy, ktoré násilie zažívajú a ukázať im, že „v tom“ nie sú samé, že cesta von existuje.