Slovenské národné divadlo vstupuje do novej divadelnej sezóny s novým partnerom, ktorým je ŠKODA AUTO Slovensko. Tri Fabie a jedna Octavia budú pomáhať pri plnení každodenných úloh spojených s chodom divadla.
Obe spoločnosti tento rok oslavujú významné výročia. SND oslavuje už svoje sté výročie a novú sezónu zahájilo nadčasovými dielami Aida a Kubo. ŠKODA si zase pripomína 125. výročie od svojho založenia v roku 1895. Je tak jednou z najstarších doteraz aktívnych automobiliek na svete.
„Značka ŠKODA je s podporou kultúry úzko spätá. Aj preto sme skutočne hrdí, že sa na Slovensku stávame novým partnerom práve SND, ktoré vnímame ako najvýraznejšiu kultúrnu inštitúciu. Verím, že štyri vozidlá, ktoré sme odovzdali do užívania, im uľahčia fungovanie aj s ohľadom na náročnú dobu. Želám SND veľa spokojných divákov a do tejto výnimočnej sezóny mnoho krásnych umeleckých zážitkov,“ hovorí Jaroslav Hercog, riaditeľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.
„Aj pre skvalitnenie umeleckej tvorby a na podporu ďalších aktivít hľadáme partnerov, ktorí majú vzťah k umeniu a k erbovej značke SND. Preto si vážime, že do novej divadelnej sezóny vstupuje Slovenské národné divadlo s novým partnerom ŠKODA AUTO Slovensko. Sme nesmierne radi, že práve táto značka pribudla medzi našich partnerov, pretože podporovať kultúru a umenie je „Simply Clever“. Kultúra a umenie prechádza v súčasnosti veľmi ťažkým obdobím, a preto si veľmi vážime každú jednu spoločnosť, ktorá si nájde v dnešnej dobe prostriedky, aby podporila kultúru, pretože považuje investíciu do nej za jednoducho múdre rozhodnutie,“ dodáva riaditeľka Centra marketingu SND Henrieta Borowiecka. Vozidlá budú okrem iného Slovenskému národnému divadlu slúžiť aj ako referentské vozidlá pri zabezpečovaní predstavení, a to i mimo hlavného mesta.