Prestížna súťaž kreativity Cresta International Advertising Awards ocenila slovenskú agentúru. MUW Saatchi & Saatchi si odnáša dokonca striebro v kategórii Brand Purpose.
Agentúra MUW Saatchi & Saatchi kampaň pripravila pre ČSOB, ktorá je dlhoročným podporovateľom známeho maratónu v Bratislave. Ideu zároveň postavila na podpore Slobody zvierat. Agentúra predstavila aktivitu Maratónske psy, ktorou motivovala ľudí nielen k behu, ale zároveň aj k venčeniu psov z útulku.
Hrdinami komunikácie sa stali traja psíkovia z bratislavského útulku, avšak na tréning ste si mohli požičať ktoréhokoľvek psa, ktorý sa potrebuje vybehať. Stačilo len zájsť do jedného z 24 centier Slobody zvierat na Slovensku. Bežci takýmto tréningom pomohli nielen svojej kondičke či psíkom, ale aj samotným útulkom. ČSOB nadácia z každej aktivity na sociálnej sieti, ktorá bola označená #maratonskepsy, venovala Slobode zvierat 5 eur.
Táto myšlienka sa zapáčila aj porote na newyorskej súťaži a agentúra si odtiaľ odnáša cenné striebro.
Vizitka kampane:
Klient: ČSOB (Emília Garajová, Bea Kolodziejska) v spolupráci so Slobodou zvierat
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jaroslav Vígh
Copywriter: Barbora Grič, Andrej Hrivnák, Ján Stančík, Jaroslav Vígh
Art Director: Ivan Tichý, Peter Danada, Roman Švajka
Strategy Planner: Klaudia Linkeschová, Patrícia Reichlová
Account Director: Anh Doan
Account Manager: Diana Hromeková
Réžia: Róbert Ludrovský