Po dlhodobejšej komunikácii značky výhradne prostredníctvom online médií a sociálnych sietí prichádza Nicolaus Vodka na televízne obrazovky s novým televíznym spotom.
Nicolauska tentoraz prináša zábavu inak - prvýkrát v histórii oživila postavu Nicolausa z loga spoločnosti ST.NICOLAUS. Svätý Mikuláš je zároveň symbolom mesta Liptovský Mikuláš, kde má spoločnosť sídlo a závod, v ktorom vodku vyrábajú.
„Napriek tomu, že sa značke darí, rozhodli sme sa pripomenúť ju spotrebiteľom prostredníctvom televízneho spotu. Headlinom kampane, v ktorej ožíva náš Nicolaus, je - Počúvni Nicolausa! Keď máš chuť zažiť viac,“ hovorí Klára Majchráková, brand manažérka značky a dodáva: „Nový televízny spot s Nicolausom je prvýkrát určený nielen pre slovenských, ale aj pre českých a maďarských divákov, vždy s inou dominantou v pozadí – bratislavský hrad, pražské Hradčany a budapeštiansky parlament. Cieľom komunikácie u našich susedov je posilniť povedomie o značke, ktorú tam exportujeme.“
Postavu charizmatického Nicolausa, ktorý svojím príchodom už navodzuje atmosféru blížiacich sa vianočných sviatkov, stvárnil džezový spevák Samuel Hošek. Text nahovoril herec Tomáš Palonder, hudbu k spotu skomponoval Viktor Hazard.
Televízny spot vznikol pod taktovkou kultového reklamného režiséra Gorana Marojeviča. Produkčne ho zastrešila spoločnosť CLONEFILM. Reklama bude nasadená na staniciach Joj Group v čase od 1. októbra do 31. decembra 2020. Komunikáciu doplní aj online kampaň.
Snímky k vizuálom kampane sú dielom slovenského fotografa Martina Črepa.