Tohtoročné obmedzené fungovanie gastro prevádzok prinútilo výrobcu vína presunúť svoju pozornosť vo väčšej miere na predaj v kamenných obchodoch.
„Cítili sme potrebu pripomenúť sa ľuďom, ktorí v dnešných pohnutých časoch uprednostňujú posedenie pri pohári vína v bezpečí domova. No a chceli sme to urobiť v duchu nášho dlhodobého strategického nastavenia: Rozumieme vínu a ešte viac rozumieme tým, ktorí ho pijú,“ vysvetľuje situáciu Zuzana Strížová, brand manažér.
V tendri bola najúspešnejšia agentúra Respect APP a tak vznikla kampaň, ktorá búra stereotypy v pití vína a v reklamách naň.
„Okolo vína existuje kopec pravidiel. Keď si však človek v skutočnosti kúpi v obchode fľašku a vychutná si ju s partnerom či kamarátmi doma alebo na lúke v prírode, na pravidlá sa kašle. Toto sme sa snažili zobraziť v kreatíve, ktorá ukazuje ako pitie vína vyzerá naozaj. Situácie z vizuálov sú úprimné a nestrojené,“ hovorí Peter Michalka, kreatívny riaditeľ Respect APP.
Okrem toho dáva kampaň priestor aj novému dizajnu etikiet. Tento vizuálny princíp využíva ako floating, do ktorého je vždy umiestnený headline. Kampaň môžete vidieť v outdoore, na POS nosičoch a v online.
Vizitka kampane:
Creative Director: Peter Michalka
Copywriter: Lukáš Lukonič
Art Director: Zuzana Guothová
Produkcia: Viktor Kamenický
Fotograf: Welin Nagyová
Account Manager: Zuzana Marečková