StoryEditor

Tatra banka spúšťa komunikáciu zameranú na živnostníkov

09.10.2020, 20:00
Autor:
redred
Ide o kampaň na nový Živnostenský účet.

Novú kampaň na účet, vytvorený špeciálne podľa potrieb živnostníkov a slobodných povolaní, banka odštartovala online spotom.

Spot poukazuje na to, že každý profesionál potrebuje mať kvalitné nástroje, pričom nezáleží na tom, v akej oblasti podniká. Vizuálne predstavuje rôznych živnostníkov a ich prácu s typickými nástrojmi, aby sa vo finále stretli pri tom jednom spoločnom. Živnostenský účet je profesionálnym nástrojom pre všetkých živnostníkov a slobodné povolania, ktorí preferujú nonstop prehľad o svojich financiách a jednoduchú správu finančných prostriedkov.

„Neustále inovujeme a rozširujeme našu ponuku produktov a služieb. Práve účet pre živnostníkov na našom trhu chýbal, keďže mnoho z nich stále používa na podnikanie osobné účty. Živnostníci a slobodné povolania sú široká a rôznorodá skupina, ktorá má dosť špecifické potreby a zároveň požiadavky na bankové produkty. Rozhodli sme sa opýtať priamo živnostníkov, čo potrebujú od banky, a na základe týchto rozhovorov sme priniesli Živnostenský účetTB plný zaujímavých výhod a funkcionalít. Otvoriť si ho môžu živnostníci aj online cez mobilnú aplikáciu Tatra banka. Ako banka tiež reflektujeme na aktuálnu situáciu a jeho vedenie ponúkame na prvý rok za 0 €,“ prezradil Ondrej Slivka, senior brand manager z Tatra banky.

Okrem spotu kampaň prináša kľúčové vizuály a komplexnú online komunikáciu, ktorej súčasťou je aj hodnotný contentový seriál s odborníkmi z rôznych oblastí podnikania či social.

„Každý profesionál potrebuje na svoje podnikanie špeciálne nástroje. Pekár by bežnú rúru zničil behom mesiaca a mechanik by s náradím pre začiatočníka stratil nervy aj chuť do práce.
No aj napriek tomu majú živnostníci často súkromný bežný účet. Preto sme sa rozhodli Živnostenský účet predstaviť ako ďalší z nástrojov, ktorý im pomôže v každodennom pracovnom živote. Vzhľadom na špecifický B2B sektor sme hľadali jasnú a zrozumiteľnú ideu, ktorá funguje rovnako na celé, široké spektrum živnostníkov. Výzvou bolo ostať vizuálne čistá a elegantná Tatra banka, no zároveň komunikovať na, pre Tatru, nezvyčajné segmenty ako napríklad murárov.
Mám pocit, že sa na živnostníkov často zabúda, a preto sme im chceli v spote aj vzdať istý hold a v ďalšej kampani im pomôcť hlavne v začiatkoch. Preto sme natočili sériu rozhovorov a rozdávame im odmeny, ktoré im tieto prvé kroky naozaj uľahčujú,“ dodal Juraj Kováč, kreatívny riaditeľ THIS IS LOCCO.

Kľúčové vizuály komunikujú rovnakú ideu, ale s iným princípom, spájajú prvky banky, ako je mobilná aplikácia či karta s typickými nástrojmi rôznych povolaní.

„Sme radi, že sa nám podarilo vytvoriť naozaj funkčné vizuálne metafory v printoch, ktoré sú priamym spojením živnostníka a bankovej technológie,“ dodáva Martin Janák, Art leader THIS IS LOCCO.

Tatra banka

​​Súčasťou kampane je aj 10-dielny contentový seriál a podcast „SZČO? – Skratky k lepšej živnosti“, v ktorom pod taktovkou Mirky Ábelovej odborníci odpovedajú na otázky, ktoré zaujímajú živnostníkov. Tieto otázky boli vytvorené na základe analýzy rôznych online fór a facebookových skupín pre pomoc živnostníkom.

Kampaň má za cieľ pomáhať ako začínajúcim, tak aj už skúseným živnostníkom, preto sa banka spojila s ďalšími nástrojmi uľahčujúcimi podnikanie a ako benefity im ponúka otvorenie živnosti bezplatne online cez Bright Ideas, hľadanie nových klientov pomocou predplatného Willio či jednoduchú správu účtovníctva cez fakturačný nástroj Billdu.

Vizitka kampane

Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative Director: Juraj Kováč
Art Director: Martin Janák, Adrian Mery
Copywriter: Dano Vachuna, Juraj Kováč
Account Manager: Juraj Rusnák, Maja Prisenžňáková
Fotograf: Engelbert Strapec
Postprodukcia vizuálu: Matúš Bence
Produkcia: Hitchhiker Films, Filip Fleischer
Réžia: Dano Dekan
Réžia contentového seriálu: Robo Ludrovský
Programátor: Rasťo Ujmiak

01 - Modified: 2020-06-26 08:00:18 - Feat.: 0 - Title: Tatra banka predstavila prvú digitálnu osobnosť Slovenska, Bejby Blue 02 - Modified: 2020-07-01 15:08:50 - Feat.: 0 - Title: Tatra banka posilní svoju externú komunikáciu 03 - Modified: 2020-08-28 08:37:18 - Feat.: 0 - Title: Tatra banka predstavuje novú kampaň. Okrem technológií v nej hovorí aj o umení a vzdelaní 04 - Modified: 2020-10-08 08:18:21 - Feat.: 0 - Title: Tatra banka prepája svet umenia, vzdelania a technológií
01 - Modified: 2022-11-18 23:00:00 - Feat.: - Title: Heineken mení kreatívnu agentúru. O značku Zlatý Bažant sa postará THIS IS LOCCO 02 - Modified: 2022-10-25 06:47:13 - Feat.: - Title: Bejby Blue je nezastaviteľná. Má shortlist na Global Grand Prix Effie 03 - Modified: 2022-10-12 09:34:46 - Feat.: - Title: CRESTA AWARDS 2022: Agentúra JANDL má dve zlatá, THIS IS LOCCO shortlist 04 - Modified: 2022-07-11 09:55:51 - Feat.: - Title: Hrdinkou spotu Kauflandu na veggie výrobky je mäsiarka 05 - Modified: 2022-06-24 05:03:01 - Feat.: - Title: New York Festivals zverejnil shortlisty. Medzi stovkami zahraničných prác je osem od štyroch slovenských agentúr
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. november 2022 05:56