StoryEditor

Zvolenská mliekareň hľadá cukrárske antitalenty. Súťaž je súčasťou kampane pre sladký dezert Lily

23.12.2020, 09:47
Autor:
redred
Pre značku Zvolenský ju upiekla agentúra Róberta Slováka a jeho priateľov.

Značku Zvolenský si väčšina z nás spája s obľúbenými jogurtami, no popredný výrobca mliečnych výrobkov prináša aj iné pochúťky. Jednou z nich je sladký dezert Lily z kyslej smotany. Je nielenže férový, teda v šetrnom obale a bez zbytočných é-čok, ale aj charakteristický svojou nostalgickou chuťou, pripomínajúcou piškótové dezerty ako od babičky.

Je to vlastne klasický dezert, ktorý netreba pripravovať. Stačí ho len vytiahnuť z chladničky. Práve na túto vlastnosť upozorňuje súťaž Hľadá sa cukrársky antitalent z dielne agentúry Róberta Slováka a jeho priateľov. Využili úsmevný kuchynský insight, ktorý pozná každá gazdiná alebo domáci pekár. A tým je fakt, že nie každý kulinársky pokus dopadne podľa predstáv, alebo podľa dokonale naaranžovanej fotky z food blogu.

Facebooková súťaž vyzýva ľudí, aby odfotili svoj kulinársky nepodarok, a aby ho spolu s originálnou predlohou zavesili na sociálnu sieť. Trojica najväčších cukrárskych antitalentov si môže dať v kuchyni pauzu, pretože získa zásobu Lily na celý mesiac. Zvolenská mliekareň zároveň odmení všetkých kuchynských „kaskadérov“ originálnou zásterou.

Róbert Slovák a jeho priatelia

​Bannery upozorňujúce na súťaž odchytávajú ľudí presne v momente, keď si chcú pripraviť niečo sladké - teda na portáloch s receptami ako dobruchut.sk, dobrejedlo.sk, varecha.pravda.sk a ďalšie. „Výhodou je, že zaujímavý obsah tvoria samotní súťažiaci, ktorí sa za svoje výtvory rozhodne nehanbia. V agentúre sme sa zatiaľ najviac bavili na fotke veľkonočného barančeka, čo predčasne utiekol z pekáča, ale aj na bábovke v roztavenej plastovej forme,“ hovorí Róbert Slovák.

Róbert Slovák a jeho priatelia

​Kampaň má aj dôležitý vedľajší efekt. V týchto dňoch sme doslova zaplavení obrazmi dokonalých domácností, ktoré sa na nás valia takmer z každej reklamy. Súťaž a najmä samotné príspevky označené hashtagom #somantitalent poukazujú na to, že skutočný život je trochu iný. Menej pocukrovaný, bez umelých pozlátok. A tak je to fajn.

Vizitka kampane:
Názov kampane: Hľadá sa cukrársky antitalent
Klient: Zvolenská mliekareň
Reklamná agentúra: Róbert Slovák a jeho priatelia
Project manager: Kristína Krištúfková
Creative Director: Róbert Slovák
Strategy Director: Romana Umrianová
Art director: Lucia Čermáková, Martin Szabó
Copywriter: Silvia Gašparcová
Termín nasadenia: 16.11.2020 - 23.12.2020

01 - Modified: 2019-11-13 08:40:19 - Feat.: 0 - Title: Zvolenský predstavuje Férovú značku kampaňou “Zbaviť sa e-čiek nestačí” 02 - Modified: 2020-04-24 14:48:17 - Feat.: 0 - Title: Zvolenský má nový produkt. "OchutnaLILY" ste ho už?
01 - Modified: 2021-03-16 12:35:36 - Feat.: - Title: Zvolenský predstavil dva nové produkty pre deti 02 - Modified: 2020-04-24 14:48:17 - Feat.: - Title: Zvolenský má nový produkt. "OchutnaLILY" ste ho už?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. december 2024 17:38