VANILILYLKA, ČOKOLILYLÁDA - s týmito prešmyčkami v headlinoch pracuje nová kampaň značky Zvolenský od agentúry Róberta Slováka a jeho priateľov.
Dezerty LILY z kyslej smotany už zrejme poznáte. V týchto dňoch prichádzajú na pulty potravín ich mladší súrodenci - dvojica smotanových krémov LILY kids, ktoré sú určené špeciálne pre deti.
Ako je to u Zvolenskej mliekarne zvykom, aj tieto produkty spĺňajú zásady Férovej značky. Znamená to, že receptúra LILY kids neobsahuje žiadne umelé farbivá, zahusťovadlá, či arómy. Krém je hustý vďaka poctivej smotane a obsahuje aj živú mikroflóru, prospešnú pre správne trávenie a imunitu.
Značka Zvolenský dbá nielen na šetrné zloženie, ale aj na šetrný vzťah k prírode. Množstvo plastu v tégliku LILY kids je znížené takmer o tretinu a dopĺňa ho recyklovateľný papier, ktorý sa dá ľahko oddeliť.
LILY kids si môžete vychutnať v dvoch príchutiach - čokoláda a vanilka. Tie sa spolu s názvom produktu stali aj hlavným motívom outdoorových vizuálov. Dopĺňajú ho maskoti - zebra a chobotnica, s ktorými bude agentúra pracovať aj v ďalšej časti kampane.
Vizitka kampane:
Klient: Zvolenský
Projekt: LILY kids
Agentúra: Róbert Slovák a jeho priatelia
Creative Director: Róbert Slovák
Strategy Director: Romana Umrianová
Project Manager: Kristína Krištúfková
Art Director: Lucia Čermáková
Copywriter: Silvia Gašparcová