„V minulosti bol naším základným cieľom mediálny objem. Dnes v zásade nepotrebujeme nevyhnutne, aby sa debata točila iba okolo mediamixu,“ hovorí Braňo Polák, CEO agentúry Starmedia CO, ktorá koncom minulého roka prešla zmenami. a práve o týchto novinkách sme sa rozprávali nielen s Braňom Polákom, ale aj s Andreou Petriščákovou, Chief of Strategy & Product agentúry.
Máte za sebou zmenu loga, s ktorou ste avizovali aj zmenu v agentúre. Ako sa vaša agentúra mení?
B. P.: O modernizácii nášho Corporate Identity uvažujeme už aspoň dva roky. Nechceli sme však, aby to bolo iba o logu. Nová Corporate Identity je len dovŕšením produktových zmien a napredovania Starmedie. Chceli sme, aby bola bodkou za zásadným posunom nášho produktu.
A. P.: Starmedia od svojho vzniku mala silný analytický základ. V princípe tejto zmene začal priať aj vývoj, mám na mysli širší kontext prác pre klienta. Z čisto komunikačného biznisu by sme sa chceli dostať do marketingu a takto pomáhať klientovi s marketingom v širšom kontexte. My už niekoľko rokov pracujeme na vývoji vlastných analytických nástrojov, v spojení s dátami klientov, ktoré sú ochotní s nami zdieľať. Vieme poskytnúť marketingové riešenia, ktoré majú priamy vplyv na ciele klienta. Poznáme informácie, ktoré určite existovali aj v minulosti, no dnes ich vieme zmysluplne spájať tak, aby napokon bol naplnený cieľ klienta. Či ide o nejaký predaj alebo o lovebrand.
V súčasnosti však veľa mediálnych agentúr hovorí o práci s dátami. Ale práve tieto agentúry boli aj v minulosti špecifické tým, že pracovali s dátami. V čom je to odlišné?
B. P.: V zásade všetky mediálky robili historicky s rovnakými dátami. S hlavným zameraním na media planning – buying a podpornú analytiku cieľových skupín. V princípe išlo prioritne o pasívnu prácu s dátami – mali sme kúpené dátové zdroje, tie sme analyzovali a na ich základe ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.