StoryEditor

Slovenská reklama žne veľké úspechy v zahraničí. TRIAD získal na EuroEffie najvyššie ocenenie Grand Effie a tri kovy

14.01.2021, 16:42
Autor:
pzpz
Uspeli kampane pre VÚB a Absolut.

Slovenská reklama opäť uspela v zahraničí. Na prestížnej európskej súťaži efektivity v marketingovej komunikácii EuroEffie 2020 bodovala agentúra TRIAD

Prvé najvyššie ocenenie pre Slovensko Grand Effie 2020 získala agentúra spolu s klientom VÚB za kampaň Šetrenie je návykové. Práca okrem toho premenila shortlist na kov aj v kategórii Positive change, kde bola ocenená zlatom. Ide o prvé ocenenia banky na EuroEffie. 

"Mimoriadne sa tešíme zo zlatej medaily na EuroEffie pre Šetrič v rámci kampane Šetrenie je návykové. Najvyššie ocenenie Grand Prix nám už úplne vyrazilo dych. Pri tejto kampani kreatívci z TRIADu nešetrili kreatívou a naopak naši klienti prekonali naše očakávania v ich šetrení a my sme veľmi radi, že to ocenila aj medzinárodná porota," vyjadrila sa k oceneniu VÚB.      

TRIAD si odnáša aj dva bronzové kovy v kategórii Best of the best - Small budget a Best of the best - Positive change za prácu pre klienta Absolut. Kampaň Slovensko žije všetkými farbami získala vstupenku do EuroEffie po tom, čo si odniesla zlato z národného kola súťaže.

Pre Absolutku je ocenenie už druhým z európskej súťaže efektivity. V minulom roku si vybojovala striebro v kategórii Positive change - Brands For Good. 

Agentúra TRIAD si hneď na začiatku roka z výsledkov EuroEffie pripisuje 2 000 bodov do súťaže Agentúra roka 2021. 

TRIAD sa soškami z EuroEffie chváli už tretíkrát. Dve ocenenia získala v minulosti práca 17. november pre klienta O2. 

Vo finále EuroEffie malo Slovensko štyri želiezka v ohni. S tromi kampaňami bojoval TRIAD a s jednou prácou agentúra Wiktor Leo Burnett.

01 - Modified: 2023-05-06 22:00:00 - Feat.: - Title: Sunday ADucation #5: Ako si Pepsi uletelo a prečo je dôležité starať sa o svoje psychično 02 - Modified: 2023-04-26 22:00:00 - Feat.: - Title: Martin Motáček: Slovensko má veľmi slušnú úroveň mladých kreatívcov. Ale čoskoro budeme ako craftové pivo 03 - Modified: 2023-05-04 09:05:14 - Feat.: - Title: Kaufland: Chceme, aby ľudí naše hokejové kampane bavili 04 - Modified: 2023-03-07 09:31:41 - Feat.: - Title: Emočná odozva pri reklame. Prečo je dôležitá, ako funguje a ako ju merať? 05 - Modified: 2022-12-04 18:54:02 - Feat.: - Title: Hodnotenie Stratégií: Absolútni víťazi roku 2022. Toto sú top práce slovenskej reklamy
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
29. máj 2023 15:28