Prvá stavebná sporiteľňa mení dodávateľa pre marketingový a kreatívny fullservis. Od 15. januára začala spoluprácu s tímom Istropolitana Ogilvy. Za viac ako 10 ročnú spoluprácu ďakuje agentúre Respect APP.
Reklamná agentúra Istropolitana Ogilvy sa stala víťazom tendra, ktorý prebehol v závere minulého roka.
„Otvárame novú etapu stavebného sporenia. Meníme sa. V súčasnom “novom svete” pripravujeme pre klientov atraktívne a relevantné produkty, čím chceme ešte presnejšie naplniť ich predstavy o modernom a dostupnom financovaní bývania. Je nevyhnutné ísť ďalej a zodpovedne pristupovať k prezentácii a vnímaniu značky, akou je PSS. Do výberového konania sme preto oslovili viaceré skúsené agentúry, ktoré prišli so zaujímavými a kreatívnymi návrhmi. O víťazovi výberového konania rozhodol najmä strategický a kreatívny koncept a skúsený tím. Istropolitana Ogilvy dokázala ponúknuť komplexný prístup a priniesť odpovede na výzvy, ktoré nás čakajú. Som presvedčená, že spoločne dokážeme nadviazať na marketingovú komunikáciu banky a pre PSS vytvoriť ďalšie nezameniteľné parametre pre úspech značky a spokojnosť klienta,“ hodnotí výsledky tendra riaditeľka úseku marketingu Prvej stavebnej sporiteľne Daša Matušíková.
„Sme veľmi radi, že nadšenie, s ktorým sme do tohto veľkého a významného tendra išli, sa prejavilo aj na výslednej podobe odovzdanej práce. A ešte viac nás teší, že ľudia v PSS si toto naše netradičné riešenie vybrali. Nám tým už teraz dokázali, že PSS je nielen silná a tradičná, ale aj inovatívna značka. Teraz jej príbeh budeme s nadšením rozprávať ďalej,“ hovorí František Toman, CEO Istropolitana Ogilvy.
„Chcem sa poďakovať všetkým, ktorí sa výberového konania zúčastnili. Uskutočniť finálny výber nebolo jednoduché. Som však presvedčená, že sme vybrali správne a veľmi sa teším na spoluprácu,“ hovorí Matušíková a dodáva: „Zároveň sa chcem poďakovať aj tímu Respect APP, ktorý s PSS spolupracoval od roku 2009 a za tento čas odviedol obrovský kus kvalitnej práce.“
Cieľom spolupráce s novou agentúrou bude nadviazať na kampane z posledného obdobia, ale zároveň pružne reagovať na meniace sa trhové prostredie.
„Produkty stavebného sporenia dokážu flexibilne reagovať na potreby klientov. S pomocou nového tímu chcem ukázať, že Prvá stavebná sporiteľňa je moderná spoločnosť, ktorá ide s dobou a prináša nový pohľad na financovanie bývania,“ dodáva riaditeľka úseku marketingu PSS.
Daša Matušíková je na pozícii riaditeľky úseku marketingu Prvej stavebnej sporiteľne rok. Na pozícii v januári 2020 vystriedala Roberta Juriša.
Charakteristický maskot Prvej stavebnej sporiteľne Lišiak je v hlavnej úlohe komunikácie od roku 2005, kedy nahradil bobra. V roku 2017 mu pribudla partnerka a o dva roky neskôr v reklame predstavili svojho potomka. Momentálne sa divákom v spotoch ukazuje štvorčlenná rodina Lišiakov.
V roku 2018 sa PSS rozhodla po dvadsiatich piatich rokoch pozmeniť svoje logo a mierne ho modernizovať. Vzišla z toho zaujímavá séria rôznych variácií loga, ktoré mali pozitívne ohlasy u odbornej aj laickej verejnosti.