E-shop s progresívnymi potravinami a výživovými doplnkami pre športovcov Gymbeam predstavuje svoju prvú kampaň s názvom “Dobrá energia pre každý šport.” Osloviť chce amatérskych a profesionálnych športovcov, ako aj ľudí, ktorí dbajú o svoje zdravie.
GymBeam si od svojho vzniku v roku 2013 vybudoval silnú komunitu fitness nadšencov na sociálnych sieťach a množstvo spoluprác s influencermi. “Televíznou reklamou by sme chceli osloviť úplne nových zákazníkov a širšie publikum ako ponúka online. Zároveň by sme chceli ukázať, že nie sme len značka so športovou výživou pre kulturistov, ale sme silným brandom so širokou ponukou nielen pre všetkých aktívnych ľudí, nech už robia akýkoľvek šport, ale aj bežné domácnosti,” vysvetľuje marketingová riaditeľka GymBeam Mária Cicmanová.
GymBeam zveril prípravu reklamy agentúre Somebody&Somebody, ktorá sa špecializuje na brandové kampane pre klientov chystajúcich svoju prvú kampaň. “Pri príprave brífu a podkladov pre agentúru sme vychádzali z kvantitatívnych a kvalitatívnych prieskumov, ktoré sme si dali vypracovať na viacerých trhoch. Potvrdilo sa nám, že máme naozaj rôznorodých zákazníkov, ktorí sa venujú asi všetkým druhom športu na každej úrovni, či už amatérsky, pre dobrý pocit, profesionálne s vyšším cieľom, alebo jednoducho dbajú o svoje zdravie. Dôležité pre nás bolo tiež zachovať náš uvoľnený a priateľský štýl komunikácie so zákazníkmi,” dodáva Cicmanová.
V reklamnom spote sa preto okrem kulturistu objaví cyklista, plavkyňa, tenistka, crossfiťák, jogínka aj hokejista. Kampaň bude najprv nasadená na Slovensku a následne uvedená na ďalších zo 14 trhov, kde momentálne GymBeam pôsobí.
Vizitka kampane:
Klient: GymBeam
Reklamná agentúra: Somebody&Somebody
Creative director: Radovan Andrej Grežo
Art director: Marián Kolev
Account manager: Lucia Tureková
Strategy planner: Ján Brtáň
Réžia: Adam Vopička
Produkcia: Production Boutique
Mediálna agentúra: Zenith Media
Spoločnosť GymBeam vznikla v roku 2013 a zaoberá sa elektronickým predajom výživových doplnkov, progresívnych potravín, pomôcok na cvičenie a fitness oblečenia koncovým zákazníkom. Zaraďuje sa k najrýchlejšie rastúcim e-commerce spoločnostiam v regióne CEE. c získal v roku 2020 doposiaľ najväčšiu investíciu do e-commerce na Slovensku vo výške 6 miliónov eur. Momentálne pôsobí na 14 trhoch strednej a východnej Európy.