Z pultov potravín známa zlatá rybka prináša Zlatú Tresku. Ryba Žilina ňou má za cieľ rozšíriť portfólio už etablovaných produktov, ktorými ďalej rozvíja tradíciu typicky slovenskej tresky.
Produkt s názvom Treska Zlatá je na trhu tresiek novinkou, ktorá prichádzajúca v 140-gramovom balení, a je jedinou treskou spomedzi balených výrobkov, ktorá je úplne bez konzervantov. Ryba Žilina novým produktom potvrdzuje svoje konzistentné smerovanie k produktom bez chémie, čo umožňuje aj v ostatných rokoch realizované zlepšovanie technológií vo výrobe a uzatvorenie celého jej procesu.
V prípade „zlatej novinky“ nenechal výrobca nič na náhodu a finálne doladenie chute zrealizoval v spolupráci so skupinou zákazníkov, ktorá holduje treske najčastejšie. Vzorky tejto špeciality pred uvedením do výroby doručil desiatkam fanúšikov, združených primárne okolo nezávislej skupiny „Žilinská treska“ na Facebooku.
Zlatá Treska je prirodzeným výsledkom toho, o čo sa vo výrobe kontinuálne usilujeme a čomu sme venovali za ostatné roky veľa energie. Investovali sme do modernizácie výroby, zvyšovali jej kapacity, pracovali sme na našej kvalite a nadovšetko počúvali našich zákazníkov. Našou filozofiou bolo vždy vyrábať portfólio tresky, v ktorom sa nájde každý, kto má túto špecialitu rád. Tešíme sa z toho, že tí najväčší labužníci si môžu odteraz vychutnávať aj našu novú, zlatú verziu tresky s bezkonkurenčným obsahom,“ hovorí Michal Britvík, generálny riaditeľ Ryba Žilina.
Uvedenie Tresky Zlatej sprevádza aj nová kampaň, vytvorená v spolupráci s kreatívnym štúdiom CUBE studio.
"Kampaň s claimom „Jej chuť lahodná nie je náhodná“ má za cieľ prezentovať jedinečné prvenstvá novinky a emocionálny benefit jej chute spája so sofistikovaným procesom vývoja, ktorý nebol náhodný, ale dokonale doladený," uvádzajú tvorcovia kampane.
Grafická podoba nadviazala na letnú a jesennú kampaň z predošlého roku. Treska Zlatá dostáva komunikačnú podporu primárne v „online vodách“, a to sériou vizuálov a animovaných videí na sociálnych sieťach. S cieľom zachytiť širší profil cieľovej skupiny dopĺňa komunikačný mix aj printová a POS inzercia a kampaň v rádiu.