Džastin Výber sa stal v poslednom roku na YouTube neprehliadnuteľným. Internetová postavička, ktorú stvárňuje známy Lukáš Frlajs sa vo svojich videách prezentuje ako slávny youtuber a influencer, ktorému moc nejde karta. Počas 16 epizód bol už Džastin šéfkuchárom, televíznym redaktorom, vojakom pripravujúcim sa na náročnú nákupnú misiu či kozmonautom a vlastne kadečím.
Popri scénkach, kde využíva svoj svojský prejav, vždy komunikuje aj aktuálnu ponuku a témy kampaní Kauflandu. Videá sú točené v poloamatérskom štýle tak, akoby si ich naozaj robil Džastin sám. Pre niekoho je to úžasné, pre iného trápne. Ale Džastin veľmi dobre vie, že nikdy sa nezavďačí všetkým.
„Džastin je tak trochu reflexiou wannabe influencerov, ktorých poznáme zo sociálnych sietí. Trápny humor sa stal jeho poznávacím znamením. Mnohým lezie na nervy, ale on si z toho nič nerobí a hlavne mladší diváci, ktorí sú našou cieľovou skupinou, si ho za tých niekoľko mesiacov stihli obľúbiť. Dokonca sa vraj stáva, že samotného Lukáša Frlajsa oslovujú v komentároch či pri stretnutí na ulici menom Džastin Výber,“ hodnotí doterajšie fungovanie kampane Lukáš Lukonič z Respect APP.
Džastinovou novinkou je, že sa dostal medzi 10 najúspešnejších reklám na slovenskom YouTube v roku 2020 a do ďalšieho roka svojho internetového pôsobenia vraj chystá viaceré šťavnaté novinky, ktoré dvihnú tlak zástupom jeho fanúšikov a aj hejterov. Špeciálne hejteri dostanú od Ďzastinka zaujímavý darček.
Vizitka kampane:
Klient: Kaufland
Agentúra: Respect APP
Creative Director: Peter Michalka, Lukáš Lukonič
Copywriter: Lukáš Lukonič, Michal Papcún
Art director: Barbara Kršková
Strategy planner: Yolka Udičová
Social media specialist: Michaela Martonová
Account manager: Ema Marišová, Simona Novomeská
Réžia: Miro Tallo
Produkcia: FRAMEHOUSE