StoryEditor

Láska má 1000 mien, napríklad Bimbásik a Papuľka. Kofola prichádza s novou kampaňou

18.03.2021, 13:14
Autor:
redred
Kampaň štartuje v televízii na Slovensku v stredu 24. marca.

Kofola avizuje, že aj tento rok bude jej komunikácia plná lásky. Už v najbližších dňoch sa na televíznych obrazovkách ukáže, že láska je síce len jedna, ale môže mať veľa mien. Či už sú láskyplné pomenovania partnera nežné, vtipné, alebo aj trochu štipľavé, vždy vyjadrujú jedinečné puto, ktoré spája dvoch milujúcich ľudí a dotvárajú príbeh ich lásky. A práve prezývky medzi partnermi sa teraz stávajú hlavným motívom aktuálnej kampane Kofoly - Láska má 1000 mien.

Kampaň štartuje na Slovensku aj v Česku sériou spotov online a v televíznom vysielaní v stredu 24. marca. „Téma lásky je pre Kofolu kľúčová. V našej komunikácii dlhodobo pracujeme s milostnými príbehmi a sloganom “Keď ju miluješ, nie je čo riešiť”. Motív prezývok vyjadrujúcich lásku a náklonnosť predstavuje pokračovanie tejto linky,“ hovorí marketingový manažér Kofoly Břetislav Koláček.

Spoty kampane Láska má 1000 mien sa odohrávajú v prostredí kempu a natáčali sa priamo v srdci vodáctva, na brehu Vltavy neďaleko Českého Krumlova, ktorý je aj Slovákom dobre známy. Láskyplné prezývky v nich hrajú hlavnú úlohu a diváci sa môžu tešiť na „Papuľku“ a „Bimbásika“ v slovenskej verzii a „Potvůrku“ s „Prdelkou“ v tej českej. Vďaka nim aj v množstve ľudí nájdu hlavní hrdinovia svoju lásku.

„Natáčali sme vlani na jeseň v pomerne náročných podmienkach. Už sa dosť ochladilo a navyše sa musel štáb vyrovnať s prísnejšími opatreniami súvisiacimi s pandémiou. Napriek všetkým ťažkostiam však na pľaci nechýbala zábava a láskyplná atmosféra, čo verím pocítia aj samotní diváci,“ hodnotí natáčanie brand manažérka značky Monika Hrstková. Videá pre kampaň vytvorila Woman Agency a natáčanie zabezpečila agentúra Filmservice. Réžie sa ujal Tomáš Mašín.

S kampaňou Láska má 1000 mien sa budú ľudia stretávať celú jarnú a letnú sezónu. Okrem televíznych spotov sa objaví aj v outdoore, online aj klasických offline komunikačných kanáloch a zastreší ďalšie aktivity značky. Celoročnú PR kampaň pre značku Kofola zastrešuje 1st CLASS AGENCY.

Vizitka kampane:

Kreatívny koncept a supervízia: Woman Agency
Produkcia spotu: Filmservice
Kľúčové vizuály a rozpracovanie: Kantor´s Creative Club
PR: 1st CLASS AGENCY (SK), Lesensky.cz (CZ)
Mediálna agentúra: Unimedia (SK), Knowlimits Group (CZ)

01 - Modified: 2020-04-02 10:29:48 - Feat.: 0 - Title: Kofola má nové televízne reklamy. Postavy v nej majú rúška 02 - Modified: 2020-12-14 07:41:32 - Feat.: 0 - Title: Kofola predstavila novú značku talianskej kávy Trepallini
01 - Modified: 2023-09-11 08:16:03 - Feat.: - Title: TV reklama: Najvyššie body získal Láskyplný piatoček 02 - Modified: 2022-12-27 12:10:30 - Feat.: - Title: Legendárna československá značka takmer zanikla. Na nohy ju opäť postavila rodina Samarasovcov 03 - Modified: 2022-11-24 11:23:02 - Feat.: - Title: Legendárna reklama Kofoly je späť. Predstavuje limitovanú edíciu s prekvapivou príchuťou 04 - Modified: 2022-08-26 06:44:41 - Feat.: - Title: Budúcnosť komunikácie vidím v offline priestore 05 - Modified: 2022-07-01 09:21:39 - Feat.: - Title: Dievčatko z vianočnej reklamy na Kofolu je späť. Nová reklama sa hrá aj s claimom: Keď ju miluješ, "cirkulkuješ"
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 02:49