Divino
StoryEditor

Spoločnosť Premium Brands prichádza s novinkou so závanom Indie

31.03.2021, 09:10
Autor:
redred
Komunikáciu produktu zastrešuje agentúra DIVINO.

Ayurvéda je 5000-ročný indický liečivý systém, ktorý definuje zdravie ako niečo oveľa viac než len neprítomnosť chorôb. Spoločnosť Premium Brands spojila vedu o ajurvéde so 100 percentnými organickými šťavami a uvádzajú VEEN Ayurveda Super Shot. Byliny, rastliny a ovocie použité v receptoch sa zameriavajú na zosúladenie nerovnovážnych faktorov, čím sa eliminuje príčina choroby.

„Dlho sme hľadali shoty, ktoré by boli nielen zázvorové, ale mali by aj ďalšie benefity pre  zákazníka. Preto sme veľmi radi, že sme sa dohodli so spoločnosťou Veen na distribúcii ich produktov. S ajurvédskou lekárkou Urvashi Naithani vyvíjali tieto shoty viac než rok a teraz prichádzajú aj k nám na Slovensko,“ hovorí Lukáš Kendra, Marketing Manager zo spoločnosti Premium Brands s.r.o.. Urvashi je ayurvédska lekárka so sídlom v Dehradun, ktoré leží uprostred himalájskeho pohoria.

Podnetom pre vytvorenie shotov bol súčasný moderný a rýchly život, ktorý je sprevádzaný stresom, vyhorením, úzkosťou a depresiou. Rýchly zdroj telu prospešných látok pomáha ľudskému organizmu zvládať náročné dni a eliminovať príčiny choroby.

Ajurvéda je životný štýl a časť z neho sa vďaka produktom Ayurveda Super Shot dostáva z Indie až ku Slovákom. Štyri rôzne príchute so sebou prinášajú štyri rôzne benefity: energiu, posilnenie mysle, imunitu a detox.

Komunikáciu produktu zastrešuje agentúra DIVINO. „Sme radi, že môžeme pokryť PR komunikáciu aj pre túto inovatívnu novinku so závanom Indie z portfólia produktov Premium Brands. Naším cieľom bude dostať produkt k aktívnym spotrebiteľom, ktorí ocenia jeho kvalitné zloženie a benefity pre telo, najmä v tejto dobe,“ dodáva Martina Kosturková, Team leader z agentúry DIVINO.

Premium Brands s. r. o. je výhradným distribútorom obľúbených škandinávskych značiek VITAMIN WELL, NOCCO, BAREBELLS, FROOSH pre Slovensko. Zároveň do ich distribučného portfólia patrí aj SAL de IBIZA a slovenská značka POWERLOGY.

01 - Modified: 2021-03-16 11:38:20 - Feat.: 0 - Title: Česká značka topánok VASKY vstupuje na slovenský trh
01 - Modified: 2021-10-05 14:49:21 - Feat.: - Title: Módny e-shop Answear spustil novú kampaň aj komunikačnú stratégiu. V hlavnej úlohe sú ženy 02 - Modified: 2021-08-04 11:36:32 - Feat.: - Title: Na slovenský trh elektromobility vstúpil nový hráč - berlínsky TIER 03 - Modified: 2021-04-07 11:42:35 - Feat.: - Title: Krtkova torta oslavuje 20 rokov kampaňou s názvom MŇAM 04 - Modified: 2021-03-16 11:38:20 - Feat.: - Title: Česká značka topánok VASKY vstupuje na slovenský trh 05 - Modified: 2020-09-29 08:12:20 - Feat.: - Title: Ako odkomunikovať tému intímneho zdravia?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. október 2024 06:02