StoryEditor

V novom spote J&T BANKA zdôrazňuje dôležitosť vzdelania

10.10.2023, 09:34
Autor:
redred

J&T BANKA v jesennej kampani pokračuje vo svojom komunikačnom koncepte, v centre ktorého stojí symbolicky klient banky. Vzdelanie je preňho tou najlepšou investíciou. Nejde len o individuálny úspech, vzdelaní ľudia sú aj zárukou napredovania spoločnosti.

Pri tvorbe televízneho spotu sa J&T BANKA zamerala na rozvinutie myšlienky dôležitosti vzdelania tak pre úspech jednotlivca, ako aj celej  spoločnosti. Úspešní a vzdelaní ľudia v nej vytvárajú hodnoty, J&T BANKA týchto ľudí spája a ich prínos pre spoločnosť znásobuje.

Téma vzdelania má v televíznom spote silné prepojenie práve na investičný fond J&T ARCH INVESTMENTS. Za úspechom najväčšieho private equity fondu na Slovensku a v Česku stoja vedomosti, znalosti a skúsenosti jeho zakladateľov, ktorí svoju expertnosť v oblasti investícií potvrdzujú už takmer 30 rokov.

Vďaka fondu kvalifikovaných investorov J&T ARCH INVESTMENTS sa investori môžu stať súčasťou rokmi budovaných partnerstiev a know-how silnej finančnej skupiny. A môžu investovať do unikátnych príležitostí, ku ktorým by sa na bežnom trhu nedostali.

„Komunikačný koncept, v ktorom vzdávame úctu nášmu klientovi, rozvíjame v našich kampaniach dlhodobo. S  témou vzdelania sme nadviazali na predošlú kampaň, v centre ktorej stál spoločensky zodpovedný klient. Verím, že kampaň môže byť inšpiráciou pre jednotlivcov, či v širšom kontexte pre celú spoločnosť, aby sme si uvedomili zmysel vzdelania, pretože práve vďaka vzdelaniu sa ľudstvo posúva vpred,“ hovorí riaditeľka J&T BANKY na Slovensku Anna Macaláková. 

image

Kampaň J&T ARCH INVESTMENTS. 

„Televízny spot sa natáčal v portugalskom Lisabone, pričom sme využili aj architektonické prednosti budovy galérie MAAT," dodáva Beáta Hudecová, kreatívna riaditeľka reklamnej agentúry MW Promotion. 

Kampaň prebieha od 9. októbra okrem televízie aj v online priestore, printoch a na OoH médiách.

Vizitka kampane

Klient: J&T BANKA Slovensko

Reklamná agentúru: MW Promotion

Creative director: Beata Hudecová

Art director: Matej Slezák

Copywriter: Beata Hudecová

Strategy director: Martin Marko

Account manager: Mira Čechová

Digital: Patrik Serbin

Režisér: Maxmilián Turek

DOP: Alexander Šurkala

Hudba: Oliver Fillner

Produkcia: Revers Films

Postprodukcia: EKRAN

Mediálna agentúra: Media and Digital Services

01 - Modified: 2021-08-20 06:04:24 - Feat.: - Title: Generácia 50+ vlastní približne 80 percent všetkých aktív. V slovenskej reklame však hrá vedľajšiu úlohu 02 - Modified: 2021-04-09 10:27:11 - Feat.: - Title: Na podnet J&T BANKY vzniklo na brehu Dunaja umelecké dielo. Ide o novú reklamnú kampaň 03 - Modified: 2018-03-05 10:44:22 - Feat.: - Title: J&T Banka má novú kampaň. Točí sa doslova okolo unikátneho umeleckého diela 04 - Modified: 2017-10-10 09:40:24 - Feat.: - Title: J&T banka má novú kampaň. Tentokrát zapája mladú slovenskú výtvarníčku 05 - Modified: 2016-10-12 08:40:44 - Feat.: - Title: J&T Banka uviedla prvú kampaň z dielne MW Promotion
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 10:08