Pri tvorbe televízneho spotu sa J&T BANKA zamerala na rozvinutie myšlienky dôležitosti vzdelania tak pre úspech jednotlivca, ako aj celej spoločnosti. Úspešní a vzdelaní ľudia v nej vytvárajú hodnoty, J&T BANKA týchto ľudí spája a ich prínos pre spoločnosť znásobuje.
Téma vzdelania má v televíznom spote silné prepojenie práve na investičný fond J&T ARCH INVESTMENTS. Za úspechom najväčšieho private equity fondu na Slovensku a v Česku stoja vedomosti, znalosti a skúsenosti jeho zakladateľov, ktorí svoju expertnosť v oblasti investícií potvrdzujú už takmer 30 rokov.
Vďaka fondu kvalifikovaných investorov J&T ARCH INVESTMENTS sa investori môžu stať súčasťou rokmi budovaných partnerstiev a know-how silnej finančnej skupiny. A môžu investovať do unikátnych príležitostí, ku ktorým by sa na bežnom trhu nedostali.
„Komunikačný koncept, v ktorom vzdávame úctu nášmu klientovi, rozvíjame v našich kampaniach dlhodobo. S témou vzdelania sme nadviazali na predošlú kampaň, v centre ktorej stál spoločensky zodpovedný klient. Verím, že kampaň môže byť inšpiráciou pre jednotlivcov, či v širšom kontexte pre celú spoločnosť, aby sme si uvedomili zmysel vzdelania, pretože práve vďaka vzdelaniu sa ľudstvo posúva vpred,“ hovorí riaditeľka J&T BANKY na Slovensku Anna Macaláková.
„Televízny spot sa natáčal v portugalskom Lisabone, pričom sme využili aj architektonické prednosti budovy galérie MAAT," dodáva Beáta Hudecová, kreatívna riaditeľka reklamnej agentúry MW Promotion.
Kampaň prebieha od 9. októbra okrem televízie aj v online priestore, printoch a na OoH médiách.
Vizitka kampane
Klient: J&T BANKA Slovensko
Reklamná agentúru: MW Promotion
Creative director: Beata Hudecová
Art director: Matej Slezák
Copywriter: Beata Hudecová
Strategy director: Martin Marko
Account manager: Mira Čechová
Digital: Patrik Serbin
Režisér: Maxmilián Turek
DOP: Alexander Šurkala
Hudba: Oliver Fillner
Produkcia: Revers Films
Postprodukcia: EKRAN
Mediálna agentúra: Media and Digital Services