StoryEditor

Kláštorná Kalcia prichádza s novou televíznou kampaňou

28.04.2021, 11:50
Autor:
redred
Ide o pokračovanie mystického príbehu minerálnej vody. O kreatívu sa postarala agentúra WMC Grey.

Kláštorná Kalcia, vraj kedysi dávno pomohla uhorskému panovníkovi ubrániť sa Tatárom pri boji o hrad Turiec. Vďaka vápniku sa jej sila zachovala aj naďalej. Pokračovanie mystického príbehu minerálnej vody Kláštorná Kalcia, ktorá patrí do portfólia spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko, odštartuje v nedeľu, 2. mája 2021, premiérou nového televízneho spotu. 

„Po úspechu prvého spotu Kláštornej Kalcia, ktorým sme produkt znovu uviedli na trh v roku 2019, nadväzujeme na magický a tajuplný svet značky aj v aktuálnej kampani. Diváka prenášame na mystické miesto, ktoré pocitovo pripomína obdobie našej legendy. Do spotu sme tentokrát chceli dostať viac mužnosti a ukázať tak silu Kláštornej Kalcia. Do deja sme preto zakomponovali dve nové postavy - kráľa a kováča. V spote sa opäť objaví aj postava čarodejky, ktorá je v deji kľúčová a vďaka nej príbeh znovu získava tajuplný rozmer,“ približuje Ivana Králiková, senior brand manager značky Kláštorná Kalcia.

„Pre Kláštornú Kalcia sme už v prvej kampani vybudovali na trhu vôd veľmi dištinktívny svet.  Bolo nesmierne zábavné doň opäť vstúpiť a napísať ďalšiu kapitolu príbehu tejto značky. Nové postavy, nové role, nové výzvy,“ hovorí Ceative Director WMC Grey, David Suda.

Značka kladie veľký dôraz na benefity vápnika v pitnom režime človeka a to v celej kampani. V televíznom spote sa vápnik zobrazuje v rôznej podobe a prepája sa so silou Kláštornej Kalcia „Spojenie značky Kláštorná Kalcia s jej benefitom – zvýšeným obsahom vápnika – sa nám darí už 3. rok pretaviť do celej našej komunikácie. Znalosť značky a tohto atribútu sa stále zvyšuje a produkt si postupne získava srdcia spotrebiteľov na Slovensku a od roku 2020 aj v Česku. Minuloročné predaje prekonali naše očakávania a ciele, ktoré sme si stanovili,“ dopĺňa Králiková.

Hudobný motív, skomponovaný írskym skladateľom Stevom Lynchom špeciálne pre televízny spot Kláštornej Kalcia, opäť naspieval umelecký folklórny súbor Lúčnica.

Kampaň pobeží od 2. mája 2021 a okrem nového televízneho spotu ju bude sprevádzať aj intenzívna PR kampaň zameraná na význam vápnika v minerálnych vodách a jeho spojenie s fyzicky náročnými aktivitami. Tú pre značku Kláštorná Kalcia na Slovensku zastrešuje 1st CLASS AGENCY a v spolupráci s odborníkmi, lekármi prinesie aj štúdiu náročnosti tradičných slovenských remesiel.

01 - Modified: 2020-12-14 07:41:32 - Feat.: 0 - Title: Kofola predstavila novú značku talianskej kávy Trepallini 02 - Modified: 2021-03-18 12:47:28 - Feat.: 0 - Title: Láska má 1000 mien, napríklad Bimbásik a Papuľka. Kofola prichádza s novou kampaňou 03 - Modified: 2021-03-25 11:43:05 - Feat.: 0 - Title: Kofola prináša na trh vlastnú značku citrusových limonád Targa Florio
01 - Modified: 2024-08-16 07:25:57 - Feat.: - Title: Na festivale Grape si spečatilo lásku 40 zamilovaných dvojíc 02 - Modified: 2023-12-22 10:00:00 - Feat.: - Title: Ľubica Mieresová: Láskyplným piatočkom sme sa chceli priblížiť aj k mladšej generácii 03 - Modified: 2023-11-23 10:02:56 - Feat.: - Title: Kofola sa usiluje o ďalšie tradičné značky, tentokrát v pivnom segmente 04 - Modified: 2023-08-09 11:34:17 - Feat.: - Title: Kofola prichádza s netradičným konceptom. Na festivale Grape sa zosobáši až 6 párov 05 - Modified: 2023-07-11 11:33:12 - Feat.: - Title: Richard Gažo za Rajec: Udávame trendy, ktoré spotrebiteľ počúva a konkurencia nasleduje
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 13:54