StoryEditor

Nenahraditeľní. Takto vidí podnikateľov nová kampaň ČSOB

05.05.2021, 09:35
Autor:
redred
S podnikateľskými úvermi sa pripravia na návrat zákazníkov.

Nedávne protipandemické opatrenia na Slovensku opäť znamenali ťažké časy hlavne pre malých a stredných podnikateľov. Avšak nielen pre nich. Zákazníci museli rovnako riešiť problém s chýbajúcimi službami počas lockdownu a mnohí sa s tým vyrovnávali po svojom. To sa, samozrejme, často odzrkadlilo aj na výsledku.

Tento motív sa stal hlavnou ideou novej kampane na podnikateľské úvery od ČSOB, ktoré majú podnikateľom pomôcť pripraviť sa na želaný návrat zákazníkov.

Kampaňové online video je akousi vnútornou spoveďou zákazníkov, ktorí svojich podnikateľov nedokážu adekvátne nahradiť. Dokumentuje to mozaika úsmevných situácií, v ktorých sa určite nájde mnoho z nás.

„Divoké účesy, nekonečné čakanie na stolára či domáce fitnes s kuchynským náradím... Inými slovami, aj my v agentúre sme radi, že podnikatelia sú späť,“ uvádza Jakub Kuvik, kreatívny riaditeľ agentúry MUW Saatchi & Saatchi, ktorá už tradične pripravila kreatívu kampane.

Cez optiku zúfalých zákazníkov je úlohou kampane mnohých podnikateľov povzbudiť, aby aj po nedávnych ťažkých časoch pokračovali so svojimi službami ďalej. Samozrejme zodpovedne, v rámci dodržiavania aktuálnych opatrení. Svoju úlohu v tom zohráva aj výhodný podnikateľský úver od ČSOB.

 „Z našich prieskumov vidíme, že optimizmus podnikateľov začína veľmi opatrne stúpať. Ako banka im chceme pomôcť s návratom do hry, no pomôcť môžeme úplne všetci – a to tak, že postupné uvoľňovanie opatrení bude sprevádzané aj našou veľkou opatrnosťou a zodpovednosťou, aby štát nemusel opäť pristupovať k zatváraniu prevádzok. Zaneprázdnení podnikatelia môžu požiadať o úver online, pričom všetky konzultácie súvisiace s úverom vybaví klient bez nutnosti návštevy pobočky,“ konštatuje Dáša Polláková, manažérka oddelenia MicroSME segmentu z ČSOB. 

 Kampaň okrem online videa a kľúčového vizuálu dopĺňa špeciálny rádiospot umiestňovaný na koniec reklamného bloku s piesňou na želanie od vďačnej zákazníčky pre konkrétnu prevádzku.

MUW Saatchi &

Vizitka kampane:

Klient: ČSOB (Mária Mačurová)
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jakub Kuvik
Art Director: Roman Švajka
Copywriter: Palo Pružinec, Juraj Chmel
Strategy Planner: Jakub Straka
Account Director: Anh Doan
Account Manager: Diana Hromeková
Produkcia: TOXPRO
Režisér: Teo Kuhn
Fotograf: Mino Debnar

01 - Modified: 2021-02-01 12:27:01 - Feat.: 0 - Title: ČSOB vás naučí investovať raz dva tri. V kampani prvýkrát uvidíme aj malú sovu 02 - Modified: 2021-03-18 14:37:39 - Feat.: 0 - Title: Klienti ČSOB sa môžu predbehnúť. Komunikuje banka v novej kampani na hypotéku 03 - Modified: 2021-03-19 08:44:48 - Feat.: 0 - Title: ČSOB v spolupráci so Štátnymi lesmi TANAP-u podporí tento rok výsadbu ďalších 30 000 stromov
01 - Modified: 2024-02-22 09:14:16 - Feat.: - Title: ČSOB v maratónskej komunikácii motivuje ľudí, aby nepozerali na výhovorky 02 - Modified: 2023-11-02 10:54:23 - Feat.: - Title: ČSOB má novú hovorkyňu. Stala sa ňou Michaela Lovásová 03 - Modified: 2023-07-28 14:50:15 - Feat.: - Title: Ľudia bez domova či psy v útulku a prázdniny? ČSOB dáva účty zadarmo tretiemu sektoru 04 - Modified: 2023-05-17 12:59:21 - Feat.: - Title: Zažite komfort v cestovaní vďaka bankovej aplikácii 05 - Modified: 2023-03-16 15:03:35 - Feat.: - Title: Otvorenosť, efektivita a rýchlosť: Tieto témy dominujú internej komunikácii (anketa)
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 20:54