Riešenie klimatických otázok nie je medzi mladými žiadnou novinkou. Témy ako globálne otepľovanie ich už dlhšiu dobu nenechávajú chladnými. FUN účet od ČSOB preto mladým prináša možnosť investovať do spoločensky zodpovedných fondov, ktoré prispejú k udržateľnej budúcnosti planéty. Pravidelným investovaním si však môžu mladí v budúcnosti tiež finančne prilepšiť.
Ako bude vyzerať svet o niekoľko desaťročí? Nikto nevie. No ak dnes nezmeníme svoje správanie, môže sa stať, že v budúcnosti len tak ľahko neutečieme pred extrémnymi horúčavami.
Vie o tom svoje aj hlavný hrdina kampaňového online videa ultrabežec Matúš Vnenčák. Upozorňuje na túto tému počas behu v simulovaných extrémnych podmienkach, plných žiarivých reflektorov a reálneho ohňa, na aké nie je zvyknutý.
Jeho obrovskú snahu dopĺňa aktivačné posolstvo – Zaistiť si lepšiu budúcnosť nemusí byť beh na dlhú trať. Práve investovanie, na ktoré mladým prispeje FUN účet sumou 45 eur, je tou správnou cestou.
„Pyrotechnika, ohne, takéto natáčanie sa nepodarí mať každý deň. Snáď aj mladí budú rovnako zapálení pre investovanie, ako my do prípravy tejto kampane,“ hovorí Juraj Chmel, copywriter agentúry MUW Saatchi & Saatchi.
Okrem kľúčového vizuálu a hlavného online videa budú súčasťou kampane rôzne ďalšie online aktivity. Keďže ide o FUN účet, majú za cieľ priblížiť mladým investovanie odľahčenou FUN formou.
Vizitka kampane:
Klient: ČSOB (Ema Garajová)
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jakub Kuvik
Art Director: Peter Danada
Copywriter: Juraj Chmel, Veronika Chmelárová, Peter Husár
Stratég: Jakub Straka
Account Director: Anh Doan
Account Manager: Diana Hromeková
Produkcia: Filmaari
Réžia: Juraj Mráz