Slovenská firma promuje svoje produkty offline kampaňou, ktorá zaujala aj v online.
Slovenská firmu Sadkay, ktorá vyrába sedačky na mieru, vyšla s novou kampaňou, ktorá propaguje ich produkty v offline spôsobom, ktorý zaujal aj v online. Za nápadom stojí kreatívne štúdio Autentik, ktoré založili na začiatku roka známe mená slovenskej reklamy a marketingu.
„Aj my v agentúre aj klient vnímame citlivo to, čo sa dlhodobo na Slovensku deje a rozhodli sme sa ísť práve takouto cestou,“ hovorí Šimon Škoviera z Autentiku. „Keďže značka začína, potrebovali sme vymyslieť kampaň, ktorá by mohla zarezonovať, keďže sa bavíme o low-costovom budgete,“ vysvetľuje.
Kampaň pozostáva z troch kreatív, ktoré sú nasadené v Bratislave na troch billboardoch. Na chytenie virality to však úplne postačovalo. V outdoore bude kampaň nasadená mesiac, podporená je aj v online.
Autentik
Autentik
01 - Modified: 2018-02-14 10:42:57 - Feat.: 0 - Title: Nové kreatívne štúdio Autentik chce pomáhať značkám budovať silnú identitu
02 - Modified: 2018-08-08 12:02:56 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa dáva zbohom billboardom
03 - Modified: 2018-05-30 17:53:38 - Feat.: 0 - Title: 11 najčastejších chýb pri správe Facebook profilov. Robí ich aj vaša značka?
04 - Modified: 2018-07-23 17:32:52 - Feat.: 0 - Title: Dokáže performance marketing budovať značku?
01 - Modified: 2023-11-22 13:45:02 - Feat.: - Title: Na Slovensku pomaly prebieha digitálna revolúcia, čoraz viac sa využívajú netradičné 2D a 3D formy outdooru
02 - Modified: 2023-08-03 07:58:51 - Feat.: - Title: OOH: Táto práca bude baviť nielen porotu, ale aj turistov
03 - Modified: 2023-06-02 08:46:35 - Feat.: - Title: OOH: U zadávateľov #Rešpekt citylight zabodoval, kreatívci krútili nosom
04 - Modified: 2023-05-10 09:42:44 - Feat.: - Title: OOH: Vyhrala jednoduchosť a elegancia. Do finále idú všetky tri prihlásené práce
05 - Modified: 2022-11-14 13:37:12 - Feat.: - Title: Mediálne agentúry: Čaká nás nová éra outdooru