Slovenská firma promuje svoje produkty offline kampaňou, ktorá zaujala aj v online.
Slovenská firmu Sadkay, ktorá vyrába sedačky na mieru, vyšla s novou kampaňou, ktorá propaguje ich produkty v offline spôsobom, ktorý zaujal aj v online. Za nápadom stojí kreatívne štúdio Autentik, ktoré založili na začiatku roka známe mená slovenskej reklamy a marketingu.
„Aj my v agentúre aj klient vnímame citlivo to, čo sa dlhodobo na Slovensku deje a rozhodli sme sa ísť práve takouto cestou,“ hovorí Šimon Škoviera z Autentiku. „Keďže značka začína, potrebovali sme vymyslieť kampaň, ktorá by mohla zarezonovať, keďže sa bavíme o low-costovom budgete,“ vysvetľuje.
Kampaň pozostáva z troch kreatív, ktoré sú nasadené v Bratislave na troch billboardoch. Na chytenie virality to však úplne postačovalo. V outdoore bude kampaň nasadená mesiac, podporená je aj v online.
Autentik
Autentik
01 - Modified: 2018-02-14 10:42:57 - Feat.: 0 - Title: Nové kreatívne štúdio Autentik chce pomáhať značkám budovať silnú identitu
02 - Modified: 2018-08-08 12:02:56 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa dáva zbohom billboardom
03 - Modified: 2018-05-30 17:53:38 - Feat.: 0 - Title: 11 najčastejších chýb pri správe Facebook profilov. Robí ich aj vaša značka?
04 - Modified: 2018-07-23 17:32:52 - Feat.: 0 - Title: Dokáže performance marketing budovať značku?
01 - Modified: 2022-11-14 13:37:12 - Feat.: - Title: Mediálne agentúry: Čaká nás nová éra outdooru
02 - Modified: 2022-11-09 11:59:52 - Feat.: - Title: Ľudia sú informačne unavení, potrebujú jasné posolstvá. A to je úloha outdoorovej reklamy
03 - Modified: 2022-11-04 07:01:32 - Feat.: - Title: Špecializovaná príloha Stratégií Outdoor/Indoor 2022: Prečo je vonkajšia reklama stále obľúbená?
04 - Modified: 2022-06-08 11:41:53 - Feat.: - Title: Prospešný outdoor
05 - Modified: 2021-10-26 09:50:43 - Feat.: - Title: 12 inšpiratívnych outdoorových reklám: Keď je OOH viac než nudný vizuálny smog