StoryEditor

PSS má novú reklamnú kampaň. Lišiaci predstavujú úverový certifikát

21.05.2021, 13:35
Autor:
redred
Kampaň je prvá, na ktorej Prvá stavebná sporiteľňa spolupracovala so svojou novou reklamnou agentúrou Istropolitana Ogilvy.

Naplánovať si  kúpu nového bývania alebo rekonštrukciu vlastného domova je dôležitý krok, ktorý si vyžaduje čas a peniaze. Plánovanie je jednoduchšie, keď človek dopredu vie, s akou sumou peňazí môže počítať.  

Prvá stavebná sporiteľňa pripravila pre klientov od mája novinku, ktorá im uľahčí cestu k lepšiemu bývaniu. Vďaka úverovému certifikátu pre medziúvery bez záložného práva od PSS získa každý klient rýchlu a jasnú predstavu o tom, s akou sumou úveru môže pri svojich plánoch počítať priamo a hneď na mieste. „Vďaka certifikátu má klient v rukách predbežnú ponuku s podmienkami, vďaka ktorej si môže ľahšie naplánovať kúpu alebo rekonštrukciu svojho domova. Vystavenie je bezplatné, jeho platnosť je tri mesiace, čo poskytuje dostatok  času na prípravu a realizáciu plánov spojených s bývaním,“ hovorí riaditeľka úseku marketingu Prvej stavebnej sporiteľne Daša Matušíková.

PSS

Novinku podporí komunikačná kampaň, ktorá štartuje od pondelka 24. mája. Okrem televíznych a rádiových spotov sa s ňou zákazníci stretnú v printových a onlinových médiách, v outdoore a na sociálnych sieťach.

Kampaň sa zameriava na hlavný benefit úverového certifikátu, ktorý robí z abstraktného úveru konkrétnu ponuku „do ruky“, klientom dáva potrebný čas na plánovanie a zároveň im poskytuje informáciu o tom, aké sú ich finančné možnosti,“ dodáva Daša Matušíková.

Vizitka kampane:

 Klient: Prvá stavebná sporiteľňa, a.s.
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Strategy Planner: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský
Creative Director: Peter Darovec, Rado Olos
Art Director: Peter Hrevuš
Copywriter: Vladimír Janček
Account Manager: Patrik Stantien
Account Director: Petra Lukáčová
Produkcia: Globe Production
Režisér: Martin Marček
Štúdio: Studio 727
Mediálna agentúra: Initiative

01 - Modified: 2020-01-20 10:12:50 - Feat.: 0 - Title: Daša Matušíková povedie marketing v PSS 02 - Modified: 2021-01-26 09:40:05 - Feat.: 0 - Title: PSS mení agentúru. O kreatívu sa postará Istropolitana Ogilvy
01 - Modified: 2024-12-01 23:00:00 - Feat.: - Title: PSS, Prvá stavebná sporiteľňa omladzuje komunikáciu. V aktuálnej kampani cieli na mladé rodiny 02 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie 03 - Modified: 2024-08-26 10:30:06 - Feat.: - Title: Dalibor Cicman: Adaptabilita je nový game changer 04 - Modified: 2024-08-09 06:00:00 - Feat.: - Title: Slavomír Svoboda: Chuť nad zdravie 05 - Modified: 2024-06-28 10:48:37 - Feat.: - Title: Tesco pomáha v boji proti menštruačnej chudobe
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. december 2024 08:16