Naplánovať si kúpu nového bývania alebo rekonštrukciu vlastného domova je dôležitý krok, ktorý si vyžaduje čas a peniaze. Plánovanie je jednoduchšie, keď človek dopredu vie, s akou sumou peňazí môže počítať.
Prvá stavebná sporiteľňa pripravila pre klientov od mája novinku, ktorá im uľahčí cestu k lepšiemu bývaniu. Vďaka úverovému certifikátu pre medziúvery bez záložného práva od PSS získa každý klient rýchlu a jasnú predstavu o tom, s akou sumou úveru môže pri svojich plánoch počítať priamo a hneď na mieste. „Vďaka certifikátu má klient v rukách predbežnú ponuku s podmienkami, vďaka ktorej si môže ľahšie naplánovať kúpu alebo rekonštrukciu svojho domova. Vystavenie je bezplatné, jeho platnosť je tri mesiace, čo poskytuje dostatok času na prípravu a realizáciu plánov spojených s bývaním,“ hovorí riaditeľka úseku marketingu Prvej stavebnej sporiteľne Daša Matušíková.
Novinku podporí komunikačná kampaň, ktorá štartuje od pondelka 24. mája. Okrem televíznych a rádiových spotov sa s ňou zákazníci stretnú v printových a onlinových médiách, v outdoore a na sociálnych sieťach.
„Kampaň sa zameriava na hlavný benefit úverového certifikátu, ktorý robí z abstraktného úveru konkrétnu ponuku „do ruky“, klientom dáva potrebný čas na plánovanie a zároveň im poskytuje informáciu o tom, aké sú ich finančné možnosti,“ dodáva Daša Matušíková.
Vizitka kampane:
Klient: Prvá stavebná sporiteľňa, a.s.
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Strategy Planner: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský
Creative Director: Peter Darovec, Rado Olos
Art Director: Peter Hrevuš
Copywriter: Vladimír Janček
Account Manager: Patrik Stantien
Account Director: Petra Lukáčová
Produkcia: Globe Production
Režisér: Martin Marček
Štúdio: Studio 727
Mediálna agentúra: Initiative