„Ako prvá banka na Slovensku sme sa rozhodli podporovať výhodnejšou hypotékou tých, ktorí stavajú či rekonštruujú v súlade s nízkoenergetickým štandardom. Obytné domy či administratívne budovy totiž už len svojou prevádzkou spotrebujú takmer 40% celosvetovej energie, pričom 30% emisií pochádza z budov, v ktorých žijeme. Aj preto sú budovy s nízkou spotrebou energií jedným z efektívnych riešení, ako môžeme prispieť k zníženiu emisií a pomôcť aj v boji s klimatickými zmenami,“ hovorí Martina Hrivnáková, riaditeľka odboru korporátnej a marketingovej komunikácie VÚB banky.
Podľa jej slov v čase, keď aj ceny energií stále stúpajú, ľuďom dobre padne riešenie, ktoré je ekonomické a ekologické.
Kampaň na Zelenú pôžičku je nasadená v televízií, online, OOH a rádiách. Fotografom kampane je Martin Fridner a produkčne ju zastrešovala agentúra Globe Production.
Vizitka kampane:
Klient: VÚB Banka
Kreatívna agentúra: TRIAD
Creative Director: Adam Baška, Vlado Kurek
Head of Art: Peter Baslík
Art Director: Adam Majko, Tomáš Pospíchal, Monika Rybárová
Account Director: Zuzana Bosmanová
Copywriter: Adam Baška, Juraj Stehlík, Elégia Štrbová
Account manager: Matúš Bielik, Zuzana Bosmanová
Produkcia: Globe Production
Režisér: Karel Janák