StoryEditor

Slovenské agentúry získali na súťaži v New Yorku deväť shortlistov

09.06.2021, 07:30
Autor:
hrnhrn
Na svetovej súťaži zabodovali Wiktor Leo Burnett, MUW Saatchi&Saatchi, Elite / Monday Lovers, MADE BY VACULIK a THIS IS LOCCO.

Slovenské agentúry uspeli aj tento rok na newyorskom festivale kreativity. O ocenenia sa uchádza päť agentúr, ktoré spolu získali deväť shortlistov. Ktoré sa im podarí premeniť na kovy, sa dozvieme 14. júla.

​Najviac želiezok v ohni má agentúra Wiktor Leo Burnett. Tri shortlisty získala za kampaň Hrášková polievka pre klienta Ministerstvo zdravotníctva a Lidl, s ktorou už zabodovala na Zlatom klinci, slovenskej a európskej Effie, ale aj na Eurobeste a ADC*E. Na New York Festivals získala tri shortlisty v kategóriách Collaborations & Partnerships, Health a Public relations. Štvrtý shortlist v kategórii Financial získali Wiktorovci za kampaň Reklamy z vašej obývačky pre klienta 365.bank.

Agentúra MUW Saatchi&Saatchi postupuje do finále s dvoma shortlistami za prácu Maratónske psy pre klienta ČSOB, za ktorú už získala dva bronzy na medzinárodnej súťaži Epica a odnáša si tak 400 bodov do Agentúry roka. Ďalšie cenné body môže získať na newyorskom festivale, kde sa Maratónske psy uchádzajú o ocenenia v kategóriách Sports Event or Program Promotion a Collaborations & Partnerships.

Agentúra Elite / Monday Lovers získala shortlist v kategórii Creative Marketing Strategy/Effectiveness za prácu Nebuď pirát pre klienta O2, ktorá je súčasťou iniciatívy Dátuj zodpovedne s cieľom upozorňovať a inšpirovať verejnosť používať mobilné telefóny a dáta zodpovedným spôsobom. 

MADE BY VACULIK zabodoval so svojím Hitom z roku 1973 pre klienta Heineken Slovensko. Koncept retro štýlu zo sedemdesiatych rokov porotu oslovil a prácu posunula na shortlist v kategórii Products & Services

Porotcov oslovila aj prvá digitálna osobnosť Slovenska – Bejby Blue z agentúry THIS IS LOCCO pre klienta Tatra banka. Na shortlist postúpila v kategórii Financial.

01 - Modified: 2021-07-31 16:16:13 - Feat.: 0 - Title: Slovenská reklama žne veľké úspechy v zahraničí. TRIAD získal na EuroEffie najvyššie ocenenie Grand Effie a tri kovy 02 - Modified: 2021-07-31 16:16:35 - Feat.: 0 - Title: TRIAD a MUW Saatchi & Saatchi zabodovali na Epica Awards 2020 03 - Modified: 2021-07-31 16:16:58 - Feat.: 0 - Title: Slovenská reklama si z ADC*E Awards odnáša dva kovy
01 - Modified: 2021-12-13 05:52:32 - Feat.: - Title: Agentúra roka 2021: Poznáme najkreatívnejšiu, najefektívnejšiu a najvýkonnejšiu agentúru 02 - Modified: 2021-12-11 14:01:11 - Feat.: - Title: Stratégie vyhlásili Agentúru roka 2021. Rebríčku kraľuje TRIAD pred MUW Saatchi & Saatchi a Wiktor Leo Burnett 03 - Modified: 2022-02-02 08:43:19 - Feat.: - Title: Top ľudia v slovenskej reklame za rok 2021: Prvé priečky obsadili TRIADisti 04 - Modified: 2021-12-03 02:00:03 - Feat.: - Title: Slovenská reklama si z ADC*E Awards odnáša sedem kovov 05 - Modified: 2021-10-22 10:38:52 - Feat.: - Title: Na EuroEffie medzi finalistov postúpili štyri slovenské agentúry
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. jún 2022 08:34