Employer branding sa v dnešnej dobe stáva neoddeliteľnou súčasťou hiringu každej veľkej spoločnosti. Tak, ako si chcú firmy nájsť kvalitných zamestnancov, rovnako si aj kandidáti hľadajú prácu, ktorá ich posunie vpred a kolektív, do ktorého zapadnú. Sú si toho vedomé aj spoločnosti Slovak Telekom a T-Mobile Czech Republic, ktoré nie sú na pracovnom trhu nováčikom. Práve employer branding a s ním súvisiace hiringové kampane dostala na starosti marketingová agentúra Promiseo.
Spolupráca odštartovala workshopmi zameranými na detailné spoznanie spoločností, ich kultúr, hodnôt a cieľov. Agentúra sa zamerala na potreby firiem, spôsob ich komunikácie ako aj na to, ktoré sociálne siete používajú. Výsledkom týchto workshopov bude dlhodobá stratégia, ktorá pomôže budovať employer branding oboch firiem a ich reputáciu v online priestore, ako aj nárazové hiringové kampane podľa potreby.
"Spolupráca s Promiseo pre nás predstavuje ďalší krok v budovaní nášho employer brandu na slovenskom a českom trhu. Našli sme stabilného partnera, ktorý rozumie našim hodnotám a dokáže efektívne reagovať na naše potreby. Vďaka tomu sa nám darí nastaviť HR komunikačnú stratégiu a tvoriť kampane, ktoré sú autentické a prinášajú výsledky. Už teraz sa tešíme na pripravované projekty, ktoré pre nás znamenajú novú éru prístupu k budovaniu značky zamestnávateľa," hovorí Lukáš Hanko, Employer Branding Specialist CZ&SK v T-Mobile Czech Republic.
Obe firmy sú členmi skupiny Deutsche Telekom Group, s ktorou má Promiseo skúsenosti. Od roku 2020 má na starosti kompletný marketing spoločnosti Deutsche Telekom IT Solutions Slovakia. Spolupráca so Slovak Telekom a T-Mobile Czech Republic je tak ďalšou šancou stavať na už nadobudnutých skúsenostiach, a zároveň kreatívne rozvinúť požiadavky nových klientov.
“Som nadšený, že sa spoločnosti ako Slovak Telekom a T-Mobile Czech Republic rozhodli v rámci týchto oblastí spolupracovať práve s Promiseo. Obe firmy kombinujú množstvo marketingových skúseností a veľkú komplexitu. Promiseo dlhodobo dokáže robiť kampane, ktoré fungujú a konkrétne skúsenosti nám pomohli spoluprácu v oblasti brandingu značky a ich HR positioningu nadviazať. Po úvodných workshopoch ma však ešte viac tešia komentáre, že sme si dokázali značku rýchlo naštudovať a naše prvé návrhy išli von takmer okamžite a majú pozitívne hodnotenia. Pred nami je kopec naplánovaných aktivít, ďakujem klientovi za dôveru,” hovorí Peter Šoltés, výkonný riaditeľ agentúry.