Na prvý pohľad ide o celkom bežný content influencerov, dlhé vlogy či videá v ich typických prostrediach – domácich štúdiách. Avšak v samotnom závere divák zistí, že influencer vôbec nie je doma a vyzýva na netradičný odber.
Agentúra MUW Saatchi & Saatchi pripravila už tretiu kampaň na podporu darcovstva pre Telekom v spolupráci s Národnou transfúznou službou SR.
Kampaň tentokrát beží súbežne aj v Česku pre T-Mobile v spolupráci s Českým červeným krížom.
Videá boli natáčané v spolupráci s Národnou transfúznou službou SR a Fakultnou nemocnicou Královské Vinohrady v Prahe, do ktorých sme preniesli dokonalé repliky štúdií youtuberov. Tí počas natáčania naozaj darovali svoju krv, aby inšpirovali svojich sledovateľov.
„Málokto vie, že zásoby krvi sú každé leto kriticky nízke. Ľudia sú rozlietaní po dovolenkách a po návrate z mnohých krajín krv ani darovať nemôžu. Už dva roky po sebe sa nám podarilo prispieť k naplneniu krvných skladov Národnej transfúznej služby SR a povedali sme si, že pomôžeme svojou troškou aj tento rok. Veľký rešpekt patrí aj influencerom, z ktorých sa stali skutoční darcovia krvi,“ hovorí Michal Mrnčo, manažér marketingovej komunikácie v Slovak Telekome.
„Robiť pokračovania úspešných kampaní je vždy veľká výzva a predošlé ročníky mali ten najkrajší úspech – netešili sa len z marketingových ocenení a ocenení efektivity, ale skutočne pomohli a priniesli do odberných miest nových darcov,“ povedal o kampani Adam Baška, kreatívny riaditeľ agentúry MUW Saatchi & Saatchi, a dodal: „Myslíme si však, že tento ročník môže byť naozaj výrazný. Exekúcia bola poriadna výzva. Prvýkrát sme točili s hercom, ktorý nám na pľaci doslova krvácal, ale všetci zapojení influenceri to zvládli výborne a verím, že ich snaha prinesie ďalších nových darcov pre NTS SR a české nemocnice.“
„Ďakujeme spoločnosti Slovak Telekom za opätovnú podporu témy darcovstva krvi práve počas letných mesiacov, keď je to najviac potrebné,“ hovorí Martina Frigová, riaditeľka marketingu a komunikácie NTS SR.
Okrem hero spotov kampaň sprevádza séria key vizuálov a kratšie formáty, ktoré každý týždeň upozorňujú na chýbajúcu krvnú skupinu. O produkciu sa postarala interná produkcia MUW Saatchi & Saatchi.
Vizitka kampane:
Klienti:
Slovak Telekom: Petra Novotná, Michal Mrnčo, Ivana Lužinová Váleková, Ondro Mikuš, Karina Maciková, Sabina Timoranská
T-Mobile CZ: Michal Šlechta, Iva Menclová, Dominika Procházková, Erika Jergl
NTS SR: Martina Frigová, Erika Laššanová
Creative Director: Jaroslav Vígh
Associate Creative Director: Adam Baška
Copywriter: Michaela Markusková, Martin Hluchý
Art Director: Terézia Ščasnovičová, Tomáš Bánik, Artem Chibirev, Veronika Holaňová
Unit Director: Tatiana Bača, Petra Barčáková
Account Manager: Marián Zverbík
Stratég: Kamil Charvát
Interná produkcia: Lukáš Krist, Martin Palkovič, Michal Roďom - v spolupráci s TRIAD Praha
Rekvizity: Martin Hájek
Mediálna agentúra: Wavemaker, EssenceMediacom

