Cupra
StoryEditor

Automobilová značka Cupra začala spolupracovať s agentúrou Generations

29.06.2021, 15:35
Autor:
redred
Komunikáciu značky v online a na sociálnych sieťach zastreší brandingová agentúra Generations .

Cupra bola známa ako značka performance modelov značky SEAT. V súčasnosti je to však celkom iný príbeh. Nová stratégia koncernu VW rozhodla, že značka Cupra je samostatnou entitou s vlastným portfóliom originálnych modelov. A práve uvedením originálneho modelu Formentor začína aj spolupráca Generations a Porsche Slovakia, importéra značky Cupra na Slovensku.

​„Launchovať na trhu novú značku auta je šanca, ktorá sa vyskytne pravdepodobne raz za život,“ hovorí Daniel Bradáč, spolumajiteľ agentúry Generations s tým, že prvou úlohou je pracovať na znalosti značky. „Dnes hlavne zainteresovaní fanúšikovia áut vedia, aká originálna Cupra je. Chceme, aby sa o tejto výnimočnej značke dozvedeli všetci. Z pohľadu brandingovej agentúry je pre nás fantastickou príležitosťou definovať značku a spolupodielať sa na vytvorení jej positioningu a identity. Sme na začiatku vytvorenia spojenia „Keď sa povie Cupra, tak vám napadne…“ Spolu s klientom chceme, aby to primárne slovo bolo originálne a razantne atakovalo prémiovú kategóriu. Má na to všetky predpoklady vrátane výbornej ceny.“

Matej Macháček z Porsche Slovakia o novej spolupráci hovorí: „Daniel Bradáč a Generations nás presvedčili zaujímavým konceptom launchu a komunikácie značky CUPRA, ktorý už čoskoro uvidíte. Na trhu sme chceli zaujať inovatívnym prístupom k budovaniu novej značky áut a z prvých výsledkov máme už teraz radosť.“

Agentúra Generations bude pre značku Cupra na Slovensku zastrešovať komunikáciu v online a na sociálnych sieťach.

01 - Modified: 2022-09-13 08:12:20 - Feat.: - Title: Kreatívu značky Cupra bude aj v ďalšom období viesť Generations 02 - Modified: 2022-03-18 09:14:24 - Feat.: - Title: Čo robia líderské značky v čase krízy? (verzia 2022) 03 - Modified: 2021-07-06 16:52:52 - Feat.: - Title: Firmy vtrhli ľuďom do obývačiek. Podstatné sú štyri kľúčové veci 04 - Modified: 2020-11-03 18:46:58 - Feat.: - Title: Lídri chcú poznať pravdu a na nej stavať stratégiu svojej firmy a značky, hovorí Daniel Bradáč 05 - Modified: 2020-03-16 07:33:52 - Feat.: - Title: Čo robia líderské značky v čase krízy?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
31. máj 2023 11:10