Keis Media Bratislava / Dušan Kuchyňka, obchodný riaditeľ spoločnosti
StoryEditor

Obchodný riaditeľ Keis Media Bratislava: Potenciál promobikov sme využili aj v pandémii

30.06.2021, 11:30
Autor:
hrnhrn
Dušan Kuchyňka hovorí, ako vo firme zvládli uplynulý rok a aké nové príležitosti im priniesol.

Ekologické mobilné citylighty bolo vidieť v uliciach miest aj počas pandémie. Promobiky sme však zmenili na dezibiky či rúškobiky. Ako zvládli korona obdobie a aké nové projekty už pripravujú pre klientov, hovorí Dušan Kuchyňka, obchodný riaditeľ spoločnosti Keis Media Bratislava.

Aký bol pre vás rok 2020?

Rok 2020 sa začínal pre nás paradoxne veľmi dobre. Vonkajšia reklama má v prvých mesiacoch uhorkovú sezónu, na čo sa každý rok musíme pripraviť. Pre nás sa začal rok vyvíjať veľmi sľubne, od februára sme mali dohodnuté kampane pre viacerých klientov, niektoré pred objednávkou, niektoré podpísané. Ďalšie zadania chodili na jarné mesiace. V priebehu dvoch-troch dní sa všetko zrušilo a pred nami stála otázka, čo ďalej. A hlavne ako. Náš nosný produkt – ekologické mobilné citylighty, jednoducho potrebuje ľudí v uliciach. Ulice sa vyľudnili, klienti ostali v neistote. Takýto príbeh však zažívali všetky spoločnosti.

Aké zmeny ste urobili ako prvé?

Vo firme sme si sadli a začali rozmýšľať, ako môžeme byť pre klientov užitoční. Prišli sme s nápadmi, ako upraviť promobiky a využiť ich potenciál. Tak vznikol DEZIBIKE, jednoduchou úpravou sme prerobili promobiky na mobilné dávkovače dezinfekcie. Problém bol s tým, že klienti mali pozastavené budgety, preto sme oslovili dlhoročných klientov a ponúkli im dezibiky bezplatne. Tak mohla naďalej pokračovať spolupráca s našimi vernými klientami. Taktiež sme sa dohodli so starostom Ružinova Martinom Chrenom a robili sme osvetu na ochranu seniorov. Zadarmo, jednoducho sme chceli mať prácu a byť užitoční. Pokračovali sme spoluprácou so STaRZom na kúpaliskách. Ďalším prírastkom do našej flotily bol RÚŠKOBIKE, v spolupráci so slovenskými dizajnérkami z Unikate sme v centrách Bratislavy a Košíc predávali ochranné rúška.

Keis Media Bratislava / Novinky v ponuke ekologických mobilných citylightoch

​Aké výzvy vám pandémia priniesla?

Ako väčšina firiem, aj my sme začali pracovať viac z domu v režime home office. Máme tú výhodu, že sme počtom pracovníkov malá spoločnosť a vedeli sme sa zmanažovať tak, aby sme sa v niektoré dni stretli v office, pretože sa nám ľahšie dodržiavali hygienické nariadenia. Ak nám niečo pandémia dala, je to, že sme viac začali pozerať na kampane nie iba cez financie, ale hlavne túžbou nejako pomôcť. Samozrejme, financie sú dôležité, jednoducho musíme si na seba zarobiť.

Aké opatrenia zostanú vašou súčasťou aj do budúcnosti?

Počas pandémie sa zmenám zaužívaných procesov nevyhlo ani obchodné oddelenie. Situácia v uliciach a obmedzenia pohybu neumožňovali osobné stretnutia so zástupcami spoločností a komunikácia sa obmedzila iba na mailovanie a telefonáty. Práve táto situácia bola pre nás impulzom zamerať sa na zlepšenie ponúk, ktorými oslovujeme klientov. Naše ponuky sú vždy šité klientom na mieru, a preto sme vypracovali prezentáciu, ktorou dokážeme vizuálne pútavo odprezentovať našu agentúru a predstaviť naše služby aj cez monitor klienta. Potvrdilo sa nám, že spoločnosti vedia oceniť prepracovanú ponuku, a určite plánujeme v tomto spôsobe oslovovania pokračovať aj v budúcnosti.

Aké novinky alebo nové projekty pripravujete pre klientov? Na čo sa chcete primárne zamerať?

Tu by som opäť spomenul najnovšiu verziu našich promobikov – KIOSKBIKY. Našimi promobikmi aktívne oslovujeme cieľovú skupinu, školení promotéri spájajú mobilnú outdoorovú reklamu so samplingom tovaru, vzoriek, zabezpečujú interakciu s ľuďmi v uliciach. Prerobili sme promobiky tak, aby sme klientom umožnili nie iba rozdávať vzorky, ale priamo predávať svoje výrobky v centre mesta, na kúpaliskách, eventoch, festivaloch...

Začali sme spoluprácu so slovenskou spoločnosťou Dedoles a predávali ich veselé ponožky v Bratislave, Košiciach a Pezinku. Súčasťou bol aj veselý maskot škrečok, ktorý veľmi pútal pozornosť okoloidúcich. A aj naďalej sa chceme zamerať na full servis pre klientov, od prípravy grafiky, kompletizáciu kampaní, zabezpečenia produkčných služieb, návrhov a výroby maskotov... Samozrejme, najväčšiu pozornosť chceme naďalej venovať ekologickým mobilným citylightom.

Keis Media Bratislava&

​Reštriktívne opatrenia sa zmierňujú, ľudia sa vracajú do ulíc a nákupných centier. Ako reagujú vaši klienti? Ako sa vyvíja dopyt po vašich službách?

Prakticky ihneď po prvých uvoľneniach nám začali chodiť zadania na jarné a letné kampane. My sme už v predstihu ponúkali klientom možnosť byť v uliciach so svojimi produktmi medzi prvými. Ľudia jednoducho potrebujú pocit, že sa pomaly vraciame k normálnemu životu. A nech si myslí, kto čo chce, patrí k nemu aj reklama. No nie je príjemné, keď po niekoľkých mesiacoch si vyjdete do centra mesta a osloví vás príjemná promotérka a s úsmevom vás ponúkne napríklad napríklad nápojom či čokoládou? Samozrejme, nie všetky zadania sa končia zrealizovaním kampane, ale hýbe sa to.

Na ktorý projekt ste vo firme obzvlášť hrdí?

Na všetky naše projekty a kampane sme rovnako hrdí. Každá kampaň je iná, jedinečná, do každej sa snažíme vniesť voľnosť, radosť. Hrdí sme na spomenuté projekty, ako sú dezibike, rúškobike, kioskbike. Ja by som sa nefixoval na konkrétne projekty. My sme totižto najviac hrdí na skutočnosť, že počas nášho krátkeho pôsobenia sme získali verných klientov, ktorí nás vyskúšali a vrátili sa, či skôr vracajú sa každoročne.

Môžem spomenúť klienta iStores – úplne prvého klienta na promobikoch v roku 2014. Takisto klient Pepsi Cola, s ktorým pokračujeme v spolupráci po ročnej vynútenej pauze v júni ďalšou krásnou kampaňou. Týmto všetkých srdečne pozývam na ochutnávku tohto ikonického nápoja. Tešíme sa pokračovaniu v kampaniach pre obchodné reťazce, telekomunikačných klientov, tešíme sa pokračovaniu otváračkových kampaní, produktových kampaní, osvetových kampaní. A hrdí sme aj na to, že nás neustále kontaktujú noví klienti. Pred nedávnom sme ukončili nádhernú kampaň pre značku Verbena, kde sme obdarúvali ľudí sušienkami.

O Keis Media Bratislava: Spoločnosť pôsobí na trhu od roku 2013. Tvorí ju tím skúsených profesionálov, ktorí majú s reklamou vyše 20-ročné skúsenosti, ale aj mladí, ambiciózni ľudia. Klientom ponúka komplexné služby v oblasti reklamy, či už je to kompletizácia OOH kampaní, atypické formy reklamy či produkčné služby. Nosným produktom portfólia spoločnosti sú ekologické mobilné citylighty – promobiky. V súčasnosti ponúka klientom 43 promobikov s celoslovenským pokrytím.

Ďalšie top momenty komunikácie za minulý rok a najdôležitejšie zmeny, ktoré ovplyvnia vývoj do budúcna, si môžete prečítať v špecializovanej prílohe magazínu Stratégie Top v marketingovej komunikácii 2021

01 - Modified: 2021-06-07 18:35:07 - Feat.: 0 - Title: Vonkajšia reklama môže byť krásna. Len ju treba skultivovať, hovorí Elena Kráľovenská 02 - Modified: 2019-06-03 10:08:50 - Feat.: 0 - Title: Majstrovstvá sveta v hokeji s chuťou zemiakových lupienkov (case study) 03 - Modified: 2017-07-19 15:34:58 - Feat.: 0 - Title: Sme outdoor, ale iný. Ten náš rozpráva príbeh, hovorí start-upová spoločnosť
01 - Modified: 2023-11-22 13:45:02 - Feat.: - Title: Na Slovensku pomaly prebieha digitálna revolúcia, čoraz viac sa využívajú netradičné 2D a 3D formy outdooru 02 - Modified: 2023-08-03 07:58:51 - Feat.: - Title: OOH: Táto práca bude baviť nielen porotu, ale aj turistov 03 - Modified: 2023-06-02 08:46:35 - Feat.: - Title: OOH: U zadávateľov #Rešpekt citylight zabodoval, kreatívci krútili nosom 04 - Modified: 2023-05-10 09:42:44 - Feat.: - Title: OOH: Vyhrala jednoduchosť a elegancia. Do finále idú všetky tri prihlásené práce 05 - Modified: 2022-11-14 13:37:12 - Feat.: - Title: Mediálne agentúry: Čaká nás nová éra outdooru
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. apríl 2024 02:02