Značka Šariš predstavila limitovanú edíciu piva Jánošík, ktoré vzniklo v rámci unikátnej spolupráce s Pivovarom Vŕšky v Terchovej. Pivo, pomenované na počesť jednej z najznámejších slovenských legiend, navarili podľa spoločnej receptúry v oboch pivovaroch a čapované si ho bude môcť vychutnať každý vo vybraných prevádzkach po celom Slovensku. Aj prostredníctvom tohto jedinečného projektu na slovenskej pivnej scéne chcú oba pivovary pomôcť rozvíjať slovenskú pivnú kultúru.
„V každom regióne máme byť na čo hrdí a to potvrdzuje aj myšlienka oslavy rôznorodých krás Slovenska, s ktorou prišla práve značka Šariš. Aj vďaka tejto myšlienke bola zahájená spolupráca s regionálnym remeselným pivovarom,“ uvádza Michaela Ondrejovičová, brand manažérka značky Šariš.
Na spoluprácu si značka Šariš vybrala Pivovar Vŕšky v Terchovej, ktorý leží takmer v srdci Slovenska. Tento región je známy aj kvôli tomu, že je to rodisko slovenskej legendy Juraja Jánošíka. „So značkou Šariš nás spája tradičné pivovarnícke remeslo a tiež spoločný cieľ – chceme rozvíjať pivnú kultúru na Slovensku. Veríme, že práve vďaka tomuto unikátnemu projektu sa nám spoločnými silami podarí tento cieľ naplniť,“ hovorí Zuzana Kozáčková, majiteľka pivovaru Vŕšky.
Receptúra piva Jánošík je inšpirovaná príbehom našej legendy – špeciál je dostupný od 1. júla so stupňovitosťou 11 percent, čím vzdáva hold Jánošíkovi, ktorý sa stal zbojníkom v roku 1711.
Touto limitovanou edíciou sa môžu milovníci piva osviežiť počas oboch letných mesiacov – júl a august. Pivo Jánošík si bude možné vychutnať v čapovanej podobe vo vybraných prevádzkach v rámci celého Slovenska a v prevádzkach Pivovaru Vŕšky.
Spolupráca značky Šariš a Pivovaru Vŕšky bude podporená marketingovou kampaňou z dielne agentúry Mannschaft.