StoryEditor

Jameson v novej kampani spraví z každého barmana

16.05.2022, 11:24
Autor:
redred

Kampaň od MUW Saatchi&Saatchi nadväzuje na minuloročnú letnú novinku.

Po minuloročnom uvedení novinky Jameson Ginger & Lime na trh, prichádza Jameson v spolupráci s agentúrou MUW Saatchi & Saatchi s novou letnou kampaňou.

Pred rokom značka Jameson predstavila svoj ready to drink miešaný nápoj v plechovke na trhovisku Miletičova. Claim kampane vtedy odkazoval: „Jameson Ginger & Lime spraví z teba barmana“. V novej kampani s ním agentúra pracuje aj tento rok.

Prvé, čo fanúšikovia uvidia z novej kampane, je online spot. Ten zachytáva partiu troch kamarátov, ktorí sa rozhodli doplniť „zásoby“, a tak sa vybrali do večierky. Bežná situácia zo života, ktorú už zažil každý z nás, s nečakanou zápletkou.

Zaujímavé je aj herecké obsadenie. Hlavného hrdinu si zahral mladý hudobný talent Marko Damian. Výzvou bolo obsadiť rolu predavačky, ktorá by dokázala robiť triky s plechovkou ako skutočná barmanka. Tú stvárnila pani Martina Hubl, ktorá naozaj pôsobí ako profesionálna barmanka v Česku. Zároveň je členkou ženského barmanského klubu, ktorý sa venuje práve barmanským trikom. Pod produkciu sa podpísali Cookie film. Režisérsky sa spotu chopil Martin Marček.

Na sociálnych sieťach pracuje kampaň s dvoma druhmi obsahu. V prvom vystupujú rôzni Jameson ambasádori a influenceri. Medzi nimi môžu fanúšikovia nájsť Jančiho Trstenského, Juraja Podmanického, Laskyho, DJ Yanka Krála či Hafnera. Tieto mená dopĺňa mladá krv The Curly Simon, C:rcle a Elaflows.

Pri príprave druhej časti obsahu agentúra oslovila profesionálneho barmana Lacka Fajina. Ten bude v štyroch krátkych videách učiť fanúšikov triky s plechovkou. O výrobu celej social časti kampane sa postarala interná produkcia MUW Saatchi & Saatchi.

Kampaň môžete okrem online priestoru vidieť aj v offline svete. Po rôznych mestách po Slovensku budú rozmiestnené citylighty a na účely kampane značka prerobila zastávky MHD v Bratislave a Košiciach.

image

Jameson, MUW Saatchi&Saatchi

 

Vizitka kampane:

Klient: Pernod Ricard Slovakia, Veronika Fulajtár, Martin Rusko

Značka: Jameson Irish Whiskey

Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi

Creative Director: Jakub Kuvik, Jaroslav Vígh

Social Team Leader: Tomáš Romanec

Art Director: Jozef Arpa

Copywriter: Tomáš Romanec, Radka Olekšáková

Account Manager: Niki Weng

Social Media Manager: Mojmíra Némethová

Réžia: Martin Marček

DOP: Oliver Záhlava

Produkčná spoločnosť: Cookie films

Zvukové štúdio: BAJKO soundproduction

Interná produkcia MUW Saatchi & Saatchi: Lukáš Krist, Samuel Antoška

 

 

 

 

01 - Modified: 2023-07-04 10:36:45 - Feat.: - Title: Nákupný gigant Eurovea priniesol novú obchodnú pasáž aj vizuálnu identitu 02 - Modified: 2023-06-22 07:27:30 - Feat.: - Title: Kde sa učí reklama a koľko absolventov marketingových odborov si nájde prácu vo fachu? 03 - Modified: 2022-08-19 11:28:39 - Feat.: - Title: V MUW Saatchi&Saatchi nejdeme po krátkodobých víťazstvách 04 - Modified: 2022-08-01 15:10:16 - Feat.: - Title: Rad na pomaranče je opäť aktuálny. V kampani pre Jameson Orange 05 - Modified: 2022-06-03 19:34:29 - Feat.: - Title: Motívom letnej kampane Telekomu je fenomén zvaný Mamil
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 07:17