Po uvedení horkého ležiaku Budvar 33 na slovenský trh prichádza český národný pivovar s ďalším projektom, ktorým chce vzbudiť pozornosť Slovákov. Je ním otvorenie Republiky piva, krajiny, kde pivo rastie na stromoch. Projekt má prepojiť fanúšikov kvality s Budvarom.
„Budvar je unikátny tým, že ho varíme z poctivých surovín a ako jeden z mála veľkých pivovarov ho nechávame dostatočne dlho odležať. Trúfam si povedať, že český „národný zlatý poklad“ je svojou jedinečnosťou schopný atakovať rebríčky obľúbenosti aj u slovenských pivárov. Verím, že túto ambíciu naplníme,“ povedal pred časom pre Stratégie regional director EMEA Budweiser Budvar SK Ivan Schwarz.
Nová globálna stratégia
Budweiser Budvar doposiaľ na Slovensku výraznejšie nekomunikoval. Podľa slov Ivana Schwarza, v ktorého kompetencii sú okrem Slovenska aj regióny juhovýchodnej Európy, Blízkeho východu a Afriky, to spôsobila nejednotná globálna stratégia a ponechanie komunikácie značky na lokálne trhy.
Preto teraz Budvar prichádza s jednotnou globálnou kampaňou Pozdravy z Republiky piva, ktorá jasne stanovuje pozicioning a stratégiu vo všetkých regiónoch sveta. Jej súčasťou je aj pripravovaný event, na ktorom Budweiser Budvar SK spolupracuje s marketingovou agentúrou Fox Hunter a PR agentúrou 10/10 Communications.
Od štvrtka 12.augusta do nedele 15. augusta nájdu návštevníci na Dulovom námestí v Bratislave krajinu, kde pivo rastie na stromoch. V Republike piva ich čaká dobre vychladený Budvar a ďalšie prekvapenia. Viac informácií nájdete na FB Budweiser Budvar Slovensko alebo IG Budvarsk a na FB evente Vychutnaj si Budvar v Republike piva.
Originálny postup a tradičné suroviny
Pivovar Budějovický Budvar je posledný český národný podnik. Zároveň je ambasádorom českej pivnej kultúry, ktorú šíri doma aj vo svete. Kdekoľvek na svete si Budvar kúpite, máte istotu, že sa varí výlučne v českobudějovickom pivovare podľa originálneho výrobného postupu zo žateckého chmeľu, moravského sladu a vody z artézskych studní, prameniacich priamo v pivovare. Následne zreje v tankoch až do úplného rozvinutia správnej chute. Finálny produkt je vyvážaný do 76 krajín sveta a o jeho obľube svedčí aj napriek koronakríze medziročný rast objemu exportu na viacerých trhoch a tiež nárast objemu tržieb v segmente baleného piva.