Istropolitana Ogilvy
StoryEditor

Prečo treba kričať na hendikepovaných?

25.08.2021, 10:20
Autor:
REDRED
Kampaň zastrešila Istropolitana Ogilvy a na spote spolupracovala so spoločnosťou Zeldeo.

V týchto dňoch našu krajinu reprezentujú slovenskí hendikepovaní športovci na XVI. paralympijských hrách v japonskom Tokiu. Pri tejto príležitosti vznikla nová kampaň s názvom Ďakujeme, že na nás kričíte.

Kampaň je poďakovaním Slovenského paralympijského tímu svojim fanúšikom a zároveň má ambíciu rozšíriť rady tých, ktorí podporujú našich paralympionikov. Hovorí o tom, že hendikepovaní si mimoriadne cenia, ak dostávajú od verejnosti rovnakú podporu a energiu ako naši reprezentanti bez postihnutia. Súčasťou kampane je zároveň prezentácia sponzorov a partnerov našich paralympionikov a spoločnosti SPP ako dlhoročného hlavného partnera Slovenského paralympijského tímu.

Najvýraznejším prvkom novej kampane je televízny spot. Má dramatický úvod, ktorý sa prelomí do prekvapujúcej pointy. Rovnako ako idea celej kampane a vizualita printov a online formátov, aj televízny spot je z dielne agentúry Istropolitana Ogilvy a vyprodukovala ho spoločnosť Zeldeo.

Vizitka kampane:

Klient: SPP a SPV
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Strategy Planner: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský
Creative Director: Peter Darovec
Art Director: Jakub Svetlík, Peter Hrevuš
Copywriter: Vladimír Janček
Account Manager: Lucia Dešťová
Group Account Manager: Ľudmila Némethová
Produkcia: Zeldeo
Režisérka: Emília Ondriášová

01 - Modified: 2021-07-02 12:20:28 - Feat.: 0 - Title: Tesco mobile prichádza s novým konceptom Čo na to ľudia? 02 - Modified: 2021-05-21 11:35:17 - Feat.: 0 - Title: PSS má novú reklamnú kampaň. Lišiaci predstavujú úverový certifikát 03 - Modified: 2021-04-23 07:57:49 - Feat.: 0 - Title: Istropolitana vytvára multikooperačný tím tvorcov a posilňuje digitál
01 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie 02 - Modified: 2024-08-26 10:30:06 - Feat.: - Title: Dalibor Cicman: Adaptabilita je nový game changer 03 - Modified: 2024-08-09 06:00:00 - Feat.: - Title: Slavomír Svoboda: Chuť nad zdravie 04 - Modified: 2024-06-28 10:48:37 - Feat.: - Title: Tesco pomáha v boji proti menštruačnej chudobe 05 - Modified: 2024-05-10 11:54:39 - Feat.: - Title: Online film a video: Je pekné, keď značka aj po neúspechu stojí pri svojej hviezde
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 10:25