Je to potvrdené - Slovensko má na konte z najprestížnejšej svetovej súťaže kreativity Cannes Lions bronzového leva. Lev putuje na poličku agentúry Jandl, ktorá sa o ocenenia z festivalu pokúša každý rok najväčším počtom prihlášok zo Slovenska.
Pozrite si víťazné bronzové práce. Všetky pochádzajú z kategórie Film a sú z jednej série pre klienta - predajcu batožín Samdex.
Okrem bronzovej ceny si Jandl z festivalu odnáša i shortlist, ktorý pochádza z rovnomennej série, konkrétne z kategórie Press.
Viac sa dočítate v printových Stratégiách v júli, ktoré momentálne pripravujeme.
V kategórii Film si najvyššie ocenenie Grand Prix tento rok odniesla agentúra F/NAZCA SAATCHI & SAATCHI São Paulo.
Nemecký výrobca fotoaparátov, Leica Camera, oslavuje 100 rokov. A to celkom nápadito. Zobrali 35 fotografií, ktoré zachytili životné momenty počas posledných 100 rokov a urobili z nich živý TV spot. Ide o vydarený storytelling s premysleným wording. Cena je v tomto prípade určite zaslúžená.
Porota mohla udeliť Grand Prix v kategórii film i práci, ktorá bola uverejnená v online. Cenu dostala pre-roll reklama, ktorá sa vysiela na Youtube pred spustený videa. Je od Geico (poisťovacia spoločnosť) s názvom Unskippable (od agentúry THE MARTIN AGENCY Richmond). Reklama je skutočne dômyselná. Namiesto dlhého príbehu, ktorý je zakončený veľkým logom, bolo veľké logo umiestnené v strede obrazovky, pričom sa celý príbeh sa prerozpráva hneď na začiatku a vy nestihnete reklamu ani len preskočiť. Grand Prix vyhral spot, v ktorom rodina večeria, pričom dej sa zastaví, no vstúpi doňho nová postava. V tomto prípade pes, ktorý im večeru zje.