StoryEditor

Nový Harmasan štartuje kampaň. „Utrháva“ si v nej sám zo seba

29.06.2016, 13:11
Nový Harmasan od júla štartuje kampaň na slovenskom aj českom trhu online videom. Rozpráva príbeh toaletného papiera od roku 1972.

Značka Harmasan prešla výrazným rebrandingom a do nového komunikačného konceptu, z dielne Pure Creative, sa preniesli zvolené nosné hodnoty značky – úprimnosť, srdečnosť, veselosť, priateľstvo a rodina. Viac o rebrandingu sme ako prví informovali tu.

Identita značky je postavená na histórii, ktorú má a ako aj na tom, že sa vie pozerať na seba s určitým nadhľadom a svojským humorom, pričom nemá problém si zo seba utrhávať. I keď ide o toaletný papier, rozhodli sme dať značke emóciu, ktorá ju odlíši od konkurencie. A práve preto sme dali Harmasanu to, čo nás s ním mnohých spája – príbeh. Zábavný príbeh s dôrazom na históriu a tradíciu Československa siahajúci do 70-tych rokov, avšak v modernom prevedení,“ hovorí Matúš Marget, senior brand manager značky Harmasan v SHP Group.

„Na svet som prišiel v roku 1972 v Harmanci. Z Harmaneckých papierní som sa rozkotúľal po celom Československu. Zažíval som s Vami to dobré aj zlé, výlety k starej mame, do Tatier aj do Juhoslávie. Bol som riadny drsniak, ale už som zmäkol. Som jemnejší a nerozdrapujem sa. Na nič sa nehrám a učím sa na vlastných chybách. Chcem byť lepší. Nikdy v tom nie ste sami, pretože som v tom s Vami.“

„Vizuál nového Harmasanu a obaly, pripravila agentúra Puro Creative a prináša kreslený príbeh hovoriaci o chlapcovi, ktorého Harmasan sprevádza celý život od jeho detských čias a mladosť (jednokotúčový papier), cez lásku, založenie a rozrastanie rodiny, až po spoločné rodinné chvíle (viackotúčové balenia). Historicky zostalo Harmasanu to, čo tvrdil od samotného začiatku kedy vznikol – hlavný claim po desaťročia: Na záchode nie si sám, je tam s Tebou Harmasan.“ Matúš Marget.

Vizitka kampane:

Agentúra: Puro Creative

Creative Director: Ján Janoška (kampaň, print, online), Martin Pyšný (obaly)

Copywriter: Branislav Tomčík

Account Manager: Ján Janoška

Spot - produkcia a postprodukcia: Puro Creative, Lukáš Kasprzyk

Spot - hudba: Ľubomír Raši, Luboš Brtáň

PR: 1st CLASS AGENCY

ATL/BTL nástroje: print, online, PR, POS, instore promo

Timing kampane: od júla do polovice augusta

01 - Modified: 2016-07-02 11:11:04 - Feat.: - Title: Ďalší retro spot. V reklame Nay Elektrodom zbierajú bločky 02 - Modified: 2016-07-02 11:13:29 - Feat.: - Title: Ikea opäť hľadá reklamnú agentúru. Chce viac regionálnych kampaní
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 18:05