Nay vo svojej najnovšej kampani ukazuje rôznych podivínov, ktorí majú hobby, ktorým dnes nikto nerozumie. V prvom spote v sérii je mladík, ktorý si zamiloval čakanie a tak si rád počká napríklad v čakárni. Hovorí, že čakaniu prepadol už v detstve.
Další spot je jeden z tých, v ktorom stavili na retro. Hrá v ňom zanietený pán Karol, ktorý príde na tradičný Čaj o piatej, aby sa zúčastnil na zberateľskej burze. Nikto však o bločky nemal záujem...
Nay sa takto snaží odkomunikovať výhody, ktorými chce uľahčiť nakupovanie. Prvými z nich je, že zákazník na výmenu tovaru nemusí čakať, alebo tiež že pri reklamácii bločky nepotrebuje. Na kampaň si najala agentúru Effectivity POWERED BY PUBLICIS. Tá pripravila spoty s fiktívnymi postavami, ktorých sa nové benefity netýkajú. Absúrdne hobby týchto postáv majú informovať o tom, že nové benefity sú pre každého.