Ako informovala spoločnosť Mastercard, digitalizácia obchodných procesov a zvýšená konektivita spotrebiteľov sú hnacou silou digitálnej transformácie, ktorá bude poskytovať bezproblémové platobné možnosti. V súvislosti s touto transformáciou zavádza Mastercard zmenu identity svojej značky - zjednodušená, zmodernizovaná a optimalizovaná podoba pre čoraz viac sa digitalizujúci svet. Identita značky začína s novým logom a odohráva sa v holistickom dizajne.
„Mastercard je jednou z tých jedinečných značiek, ktoré sú okamžite rozpoznateľné po celom svete,“ povedal Raja Rajamannar, riaditeľ marketingu a komunikácie, Mastercard. A dodal: „Aby sme uspeli v tomto novom digitálnom svete, kde ide biznis vpred rýchlejšie ako kedykoľvek predtým, chceme modernizovať a pozdvihnúť značku do takého dizajnu, ktorý je jednoduchý a elegantný, stále ale nesporne Mastercard.“
Upravená identita značky, vrátane najkomplexnejšieho dizajnu značky, ktorý bol kedy predstavený globálne v rámci Mastercard, bude súčasťou všetkých produktov a komunikácie Mastercard.
Pôvodné logo MasterCard