Minulý rok Telekom prišiel s medzinárodnou kampaňou, v ktorej hovoril, že spája ľudí v Európe. Poznať kampaň môžete podľa písmena T, ktoré zároveň malo predstavovať most medzi jednotlivými krajinami Európy.
Dnes operátor spúšťa ďalšiu adaptáciou medzinárodnej kampane. Tentokrát v štýle „Európske spojenie bez hraníc - Feel connected all over Europe.“ Kampaň má rovnako ako tá predošlá komunikovať, že Telekom spája ľudí. Ústredným prvkom je aj v tomto prípade písmeno T. To má byť symbolom otvorenosti, dostupnosti a ľudskosti, uvádza sa v oficiálnej správe operátora.
Tvárou kampane sa stal taliansky operný spevák Andrea Bocelli. Svetoznámy tenor, ktorý je od svojich 12 rokov slepý, príznačne prirovnáva hudbu k telekomunikačnej sieti, ktorú síce nevidieť, ale je možné ju cítiť. Bocelli v spote putuje po Európe a prirovnáva nové cezhraničné technológie k hudbe – jazyku, ktorému každý rozumie.
Od začiatku v spote hovorí voiceover, akoby daboval Bocelliho, ako vníma hudbu, čo mu dáva a čo preňho znamená. Zároveň v závere spotu prirovná svoje pocity k sieti mobilného operátora.
„Život je komplexná sieť vzťahov medzi ľuďmi. S pomocou nových technológii viem byť v spojení s ľuďmi, na ktorých mi záleží. Čo platí pre sieť, platí aj pre hudbu – spojenie naprieč Európou nedokážeme vidieť, ale vieme ho cítiť,“ dodal k posolstvu kampane Andrea Bocelli, ktorého roztvorené ruky v tvare T na námestí pred budapeštianskym Balna center emocionálne uzatvárajú samotný spot.
Kampaň začala v polovici júla vo viacerých krajinách Európy a postupne sa objaví celkovo v 12 krajinách skupiny Deutsche Telekom (Nemecku, Česku, Slovensku, Poľsku, Chorvátsku, Maďarsku, Rakúsku, Rumunsku, Albánsku, Holandsku, Macedónsku a Čiernej Hore). "Deutsche Telekom predstavuje Európu. Sieťové technológie a digitalizácia sú základom komunikácie bez hraníc. To je to, čo Európa potrebuje – komunikáciu bez hraníc,“ povedal Deutsche Telekom CEO, Timotheus Höttges, píše sa v tlačovej správe.