Slovak Telekom
StoryEditor

Telekom má novú kampaň s Bocellim

01.08.2016, 12:26
Ide o druhú kampaň, v ktorej Telekom spája Európu.

Minulý rok Telekom prišiel s medzinárodnou kampaňou, v ktorej hovoril, že spája ľudí v Európe. Poznať kampaň môžete podľa písmena T, ktoré zároveň malo predstavovať most medzi jednotlivými krajinami Európy. 

Dnes operátor spúšťa ďalšiu adaptáciou medzinárodnej kampane. Tentokrát v štýle „Európske spojenie bez hraníc - Feel connected all over Europe.“ Kampaň má rovnako ako tá predošlá komunikovať, že Telekom spája ľudí. Ústredným prvkom je aj v tomto prípade písmeno T. To má byť symbolom otvorenosti, dostupnosti a ľudskosti, uvádza sa v oficiálnej správe operátora.

Tvárou kampane sa stal taliansky operný spevák Andrea Bocelli. Svetoznámy tenor, ktorý je od svojich 12 rokov slepý, príznačne prirovnáva hudbu k telekomunikačnej sieti, ktorú síce nevidieť, ale je možné ju cítiť. Bocelli v spote putuje po Európe a prirovnáva nové cezhraničné technológie k hudbe – jazyku, ktorému každý rozumie.

Od začiatku v spote hovorí voiceover, akoby daboval Bocelliho, ako vníma hudbu, čo mu dáva a čo preňho znamená. Zároveň v závere spotu prirovná svoje pocity k sieti mobilného operátora. 

Život je komplexná sieť vzťahov  medzi ľuďmi. S pomocou nových technológii viem byť v spojení s ľuďmi, na ktorých mi záleží. Čo platí pre sieť, platí aj pre hudbu – spojenie naprieč Európou nedokážeme vidieť, ale vieme ho cítiť,“ dodal k posolstvu kampane Andrea Bocelli, ktorého roztvorené ruky v tvare T na námestí pred budapeštianskym Balna center  emocionálne uzatvárajú samotný spot.

Kampaň začala v polovici júla vo viacerých krajinách Európy a postupne sa objaví celkovo v 12 krajinách skupiny Deutsche Telekom (Nemecku, Česku, Slovensku, Poľsku, Chorvátsku, Maďarsku, Rakúsku, Rumunsku, Albánsku, Holandsku, Macedónsku a Čiernej Hore). "Deutsche Telekom predstavuje Európu. Sieťové technológie a digitalizácia sú základom komunikácie bez hraníc. To je to, čo Európa potrebuje – komunikáciu bez hraníc,“ povedal Deutsche Telekom CEO, Timotheus Höttges, píše sa v tlačovej správe. 

01 - Modified: 2021-08-25 08:24:10 - Feat.: - Title: Prečo treba kričať na hendikepovaných? 02 - Modified: 2021-01-28 07:24:18 - Feat.: - Title: Mars spúšťa kampaň #HereToBeHeard na podporu rodovej rovnosti 03 - Modified: 2020-11-09 15:22:11 - Feat.: - Title: Veronika Velez-Zuzulová a Petra Vlhová v kampani pre Uniqu 04 - Modified: 2020-11-07 12:21:02 - Feat.: - Title: Vo svete plnom emócií prinášame fakty. Hospodárske noviny sa svojim čitateľom pripomínajú novou kampaňou 05 - Modified: 2019-01-29 10:10:00 - Feat.: - Title: "Je čas povedať si pravdu. Mnohí budú zúfalí." Vallo vo videu mobilizuje Bratislavu, aby odvrátil dopravný kolaps
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. máj 2024 07:56