Viac ako 25 rokov. Toľko pôsobia Hospodárske noviny na slovenskom mediálnom trhu. Aj to je dôvod, prečo sa svojim čitateľom chcú pripomenúť v kampani, ktorej claim vystihuje podstatu a zároveň prioritu denníka Hospodárske noviny: Vo svete plnom emócií prinášame fakty. Kampaň vznikala pod taktovkou agentúry TRIAD.
„Čitatelia nás poznajú skôr ako ekonomické noviny. Preto by mnohí očakávali, že v kampani budeme chcieť zdôrazniť práve túto výhodu,“ hovorí o tom ako vznikala kampaň šéfredaktorka novín Marcela Šimková. Hospodárske noviny dostali imidžovú kampaň po šiestich rokoch. Cieľom nie je iba poukázanie na to, že sú jediným ekonomickým denníkom s históriou na Slovensku, ale posilnenie aj samotného brandu HN, okolo ktorého v posledných rokoch vyrástli HN televízia, silný portál hnonline.sk, prestížny HN club či eventové oddelenie HN events. „Sme veľmi radi, že Hospodárske noviny pri tvorbe novej kampane spolupracovali s jednou z najlepších agentúr na slovenskom trhu. Podarilo sa jej vystihnúť podstatu značky: že napriek chaosu, v ktorom občas žijeme, HN-ky zostávajú silným zdrojom informácií,“ dodáva Šimková.
„V kampani sme využili jednoduchý insight. Dnešný svet plný emócii potrebuje fakty. A to je fakt!,“ podporuje myšlienku kampane kreatívny riaditeľ agentúry TRIAD Matúš Hliboký. „Emócie dnes úplne ovládli náš život. Stačí sa pozrieť na najzdieľanejšie príspevky na slovenskom facebooku. Všetky sú postavené na nejakej emócii bez akejkoľvek overenej alebo pravdivej informácie. Hospodárske noviny prinášajú fakty už od roku 1993 a preto sú jedným z najdôveryhodnejších médií na Slovensku," dodáva Hliboký.
Koniec Vladimíra Mečiara, vstup SR do EÚ, kauza Gorila, smrť mladého novinára Jána Kuciaka, či zvolenie Zuzany Čaputovej do funkcie prezidentky, to sú udalosti, ktoré sú najdôležitejšie a najemotívnejšie v ére mladého Slovenska. Zároveň patrili k najdôležitejším témam na titulných stranách v Hospodárskych novinách. Všetky spomínané udalosti zachytáva kampaňové video Hospodárskych novín. To je zároveň nosným a najsilnejším vizuálnym prvkom celej kampane, ktorá sa rozvetvuje do printov a vizuálov v online.
Kampaň je nasadená v televíziách, v online, ale aj v outdoore už od začiatku novembra.
Hospodárske noviny vychádzajú od roku 1993. V súčasnosti patria pod vydavateľstvo Mafra Slovakia, v minulosti Ecopress. Podľa prieskumu Reuters sú Hospodárske noviny jedným z najdôveryhodnejším médiom na Slovensku.
Web HNonline, ktorý mesačne navštívi dva milióny používateľov, patrí do prvej desiatky najnavštevovanejších spravodajských webov. Súčasťou značky Hnonline je HNtelevízia, jedna z prvých online televízií u nás, ktorá okrem rozhovorov na aktuálne témy, sprostredkuváva to najdôležitejšie čo sa deje v politike spoločnosti. HN televízia v minulosti usporiadala ako prvá online debatu víťazov politických volieb v roku 2016. Mesačne dosiahne milión pozretí.
Stratégie patria do portfólia mediálneho domu Mafra Slovakia.