J&T Banka chce posunúť svoju marketingovú komunikáciu a preto vyhlásila tender na reklamnú agentúru.
Vo vyjadrení banka pre Stratégie uviedla, že chce obhájiť svoju pozíciu na trhu privátneho bankovníctva a zároveň chce nové nápady.
"Tešíme sa na nové svieže nápady od súčasnej kreatívnej agentúry či nových agentúr. Vo všeobecnosti očakávame sviežu líniu smerovania komunikácie, ktorá vizuálne zaujme a zároveň zdôrazní silu značky našej spoločnosti," hovorí Lenka Slaná, ktorá má v banke na starosti marketing a komunikáciu.
O tom, ktoré agentúry sú zapojené do tendra a kedy bude známy výsledok, banka neinformovala. Dodala však, že hlavnou hodnotou pre banku je spájanie sa s najlepšími a tento princíp chce uplatniť aj pri výbere agentúry.
Dlhoročnou reklamnou agentúrou J&T Banky bola agentúra Wiktor Leo Burnett. Tá nastavila novú pozíciu banky pred siedmimi rokmi, kedy začala banka otvorene vo svojich reklamách hovoriť, že nie je nič zlé na tom byť bohatý. V reklamách sa začali objavovať luxusné apartmány, bazény a život nechutne bohatých ľudí. V tom čase sa hovorilo o drzom spôsobe komunikácie, ktorý banka zvolila, no zároveň odborníci na reklamu uznali, že komunikácia je pre banku vhodne zvolená.
Tento rok sa banka rozhodla zmeniť svoje reklamy a upustila od svojho zaužívaného drzého tónu. V marci tohto roka prišla s novým konceptom, v ktorom zobrazuje umenie spolu s kreativitou a tanec. J&T Banka tak nadobudla umeleckú tvár.
Nedávno agentúra Wiktor Leo Burnett priniesla z najväčšieho kreatívneho festivalu Cannes Lions cenu pre J&T Banku, konkrétne bronzové ocenenie za prácu, v ktorej zhudobnili výkyvy na burze. A tak všetky dôležité udalosti, ktoré ovplyvňujú burzu, ako napríklad pád dvojičiek, dostali svoj vlastný hudobný tón.