StoryEditor

Istropolitana Ogilvy predstavila pieseň na podporu očkovania

03.09.2021, 14:59
Autor:
REDRED
Všetci účinkujúci sa podieľali na kampani bez nároku na honorár.

Čoraz častejšie počúvame o tretej vlne a „pandémii nezaočkovaných“, no spustenie veľkej štátnej očkovacej kampane sa stále posúva. Ľudia z reklamnej agentúry Istropolitana Ogilvy sa preto v spolupráci s produkčnou spoločnosťou Hitchhiker Films rozhodli, že podporia očkovanie pesničkou, ktorá má ambíciu rozpustiť základnú emóciu nezaočkovaných ľudí – strach.

Pesnička ‚Neboj sa, očkuj sa‘ má ambíciu veselým spôsobom doručiť ľuďom správu, že existuje možnosť žiť ako predtým. Kľúčom k návratu do normálu je práve očkovanie,“ hovorí Vlado Janček, slovenský básnik, hudobník, autor hudby a textu piesne a zároveň copywriter reklamnej agentúry, ktorá stojí za nápadom.

Optimistickú pieseň s chytľavým refrénom naspievali rôzni speváci i nespeváci. Hlasy profesionálov v štúdiu doplnili spevom aj samotný autor piesne, Karolína Uherčíková či stand-up komik Gabo Žifčák.  

K pesničke vznikol milý hudobný videoklip pod choreografickou taktovkou Laca Cmoreja, ktorý v klipe tiež účinkuje. Kampaň podporili tvárou vo videoklipe aj spoluautorka podcastu Sexuálna výchova Miška Chrkavá či Denis Kendy známy z Instagramu. Všetci, ktorí sa na tvorbe piesne a videoklipu podieľali, to robili bez nároku na honorár.

Ku kampani vznikla aj mikrostránka Nebojsaočkujsa.sk, na ktorej sú jednoduchým spôsobom vysvetlené benefity očkovania. Stránka smeruje ľudí priamo na prihlasovací formulár NCZI, respektíve na infolinku ministerstva zdravotníctva.

Autori nápadu veria, že sa ku kampani organicky pridajú aj ďalšie známe tváre a pieseň sa stane akousi očkovacou hymnou. Navyše v prípade záujmu vedia autori pieseň zadarmo odstúpiť ministerstvu zdravotníctva, aby ju použilo vo svojej celonárodnej očkovacej kampani.

Vizitka kampane

Názov kampane: Neboj sa, Očkuj sa!
Klient: Istropolitana Ogilvy
Reklamná agentúra: Istropolitana Ogilvy
Creative director: Peter Darovec
Strategy director: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský
Media Strategy: Michal Hrušovský, Marek Kuzmiak, Slavo Danko
Art director: Jakub Svetlík, Karolína Uherčíková, Peter Hrevuš
Video art: Karolína Uherčíková
Copywriter: Vlado Janček
Account director: Martin Toman
Account Manager: Simona Seňanová
Social Media: Zuzana Frtúsová, Petra Stanová, Linda Oršulová
Media planning and buying: Matúš Kollár
Mediálna agentúra: IdeaMedia
Produkcia: Hitchhiker Films
Kamera, fotoprodukcia: Matúš Danko
Text piesne: Vlado Janček
Hudba: Vlado Janček
Spev: Vlado Janček, Karolína Uherčíková, Gabo Žifčák a štúdioví speváci
Hudobná produkcia: Erik Horák

01 - Modified: 2021-05-13 13:24:02 - Feat.: 0 - Title: Kreatíva očkovacej kampane spoločnosti Penta je z dielne Istropolitana Ogilvy 02 - Modified: 2021-08-25 08:24:10 - Feat.: 0 - Title: Prečo treba kričať na hendikepovaných?
01 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie 02 - Modified: 2024-08-26 10:30:06 - Feat.: - Title: Dalibor Cicman: Adaptabilita je nový game changer 03 - Modified: 2024-08-09 06:00:00 - Feat.: - Title: Slavomír Svoboda: Chuť nad zdravie 04 - Modified: 2024-06-28 10:48:37 - Feat.: - Title: Tesco pomáha v boji proti menštruačnej chudobe 05 - Modified: 2024-05-10 11:54:39 - Feat.: - Title: Online film a video: Je pekné, keď značka aj po neúspechu stojí pri svojej hviezde
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 10:30