Slovinský festival kreativity Golden Drum dnes oznámil shortlisty, ktoré vybrala zahraničná porota. Slovensko dostalo niekoľko shortlistov, odnášajú si ich štyri agentúry.
Wiktor Leo Burnett za prácu Periskopy:
Druhý shortlist má Wiktor Leo Burnett za prácu pre Heineken a kampaň Bažant 73, konkrétne za televízny spot Oblievačky:
MADE BY VACULIK má šancu s kampaňou pre Projekt Istropolitana na podporu mladých divadelných talentov:
Porote Golden Drum sa páčila aj práca od Apple Pie, ktorá je známa aj zo Zlatého Klinca:
Posledné dva shortlisty získala Zaraguza s kampaňou Fofola. Porotu oslovila aplikácia, vďaka ktorej sme mohli písať vo fofolštine a kampaň ako taká. Agentúra si tak odnáša dva shortlisty.
Tieto práce prihlásili slovenské agentúry na festival.
Golden Drum je festival kreativity s 23 ročnou históriou. Tento rok sa koná v Ľubľane. Výsledky, ktoré agentúry premenili shortlisty na paličky, sa dozvieme v piatok 21. 10. počas slávnostného ceremoniálu.