Mobilný operátor predstavil opäť medzi prvými vianočnú kampaň. V MUW Saatchi&Saatchi prišli s nápadom povedať, ako budú vyzerať Vianoce o niekoľko desiatok rokov a tiež aký bude Peter Sagan v tom čase.
V spote ho vidíme s manželkou tak, ako asi bude vyzerať o 45 rokov. Obaja majú šedivé vlasy. Napriek tomu, že sú z nich sympatickí dôchodcovia, sú obklopení technológiou. V kampani sa tak objaví pokroková zdvojovacia aplikácia, teleportovanie alebo levitujúce smartfóny.
Telekom chce vystupovať ako inovátor, ktorému je blízke myslieť do budúcnosti a inšpirovať sa ňou. Jednotlivé produkty a produkty v rámci Vianoc budú s technológiami budúcnosti silno prepojené. Myšlienkou kampane je, že budúcnosť je plná prekvapení, a taký istý má byť aj Telekom.
Kampaň začala pred niekoľkými dňami teasingovým spotom a postupne prejde do zľahka komediálneho žánra a predstaví jednotlivé produkty.
Silnú podporu bude mať kampaň aj v online a na sociálnych médiách.
Vizitka kampane:
Agentúra: MUW Saatchi Saatchi
Klient: Slovak Telekom
Kreatívny riaditeľ: Peter Michalka
Copywriter: Martin Krafčík, Roman Krmášek
Art Director: Jakub Kuvik, Eduard Drexler, Veronika Holaňová, Ivo Zemanovič
Account Manager: Tatiana Hrutková
Režisér: Roman Valent
Produkcia: Hitchhiker Films
Okrem vianočnej kampane dnes odštartoval aj Telekom Truck. Ide o kamión, ktorý navštívi 40 slovenských miest a obcí. Telekom tak chce byť k svojim zákazníkom najbližšie, ako sa dá. Premávať tak bude po Slovensku mobilný shop, v ktorom si môžu nabiť telefóny či využiť wi-fi pripojenie.